כך מנסרים בבטון

כך מנסרים בבטון

כמעט כל מי שעוסק בעבודות בנייה מוצא את עצמו מתמודד עם ניסור בקירות בטון. בגלל שרוב רובם של המבנים בישראל מבוססים על בטון הרי שכל שינוי מתבקש ידרוש עבודה של ניסור בבטון.

כך זה למשל כשאנחנו רוצים להסיר את מסתור הכביסה כדי להוסיף את השטח שנמצא במסתור לשטח של הבית וכך זה גם כשאנחנו רוצים להרחיב חלון קיים, לפרוץ פתח חדש בקיר או אפילו להסיר קיר בטון שלם. כדי לעשות את כל זה צריך להבין מה זה בטון ולמה אי אפשר לחתוך או לנסר אותו באמצעים רגילים.

הבטון הוא חומר הבניה הכי חזק שיש לנו כיום בתחום הזה של בנייה. אנחנו יודעים היום כי כל מבנה, כל גשר, כל כביש וגם כל חניון עשויים מבטון. ברגע שמנסים לקדוח או לחתוך את הבטון עשוי המבנה כולו להתערער, הוא עשוי להיחלש ובמקרים רבים החיתוך כלל לא ייצא כמו שרוצים. כי חיתוך שאינו זהיר יוצר סדקים ושברים בכל חלקי הקיר והתוצאות מחייבות שיפוץ וטיוח מחדש של הקיר סביב האזור המנוסר.

מסור יהלום – זה הכלי

אז כדי להצליח בניסור הבטון ועל מנת שהוא ייעשה בצורה נכונה ומדויקת חשוב להיעזר בכלים מתקדמים מהתחום הזה של ניסור בבטון. רק כך אפשר יהיה להגיע לתוצאות הרצויות.

מסור היהלום הוא הכלי עליו אנחנו מדברים.

איך עובדים עם מסור יהלום?

מסור יהלום זה מסור עוצמתי וחד במיוחד. המסור מצויד במנוע חזק מאוד עם להב חד שמצופה בשבבי יהלום. היהלום נחשב כחומר הכי חזק שיש בטבע והוא זה שמסוגל להתגבר גם על הבטון החזק והקשיח. גם אם מדובר בבטון מזויין של חדרי ממ”ד. בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע לחיתוכים ישרים ומדויקים בדיוק על פי התוכנית הרצויה. כך שבמצב אשר בו אתם רוצים לחתוך בקיר כדי לקבל דלת, הניסור במסור היהלום יוביל לחיתוך מדויק של פתח בקיר כאשר מיד עם סיום העבודה תוכלו כבר להתקדם הלאה ולהתקין את המשקופים.

לא יהיה כל צורך בתיקון או שיפוץ של האזור בו ניסרתם.

מי מבצע עבורכם עבודות של ניסור בבטון?

ניסור בטון בירושלים זהו ניסור שחייב להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע מומחים לתחום. לא די להצטייד בכלי ומסור הרצויים. אדם שאין לו את המיומנות לבצע את העבודה הזו לא באמת יוכל להצליח לעשות משהו גם אם יהיה לו את מסור היהלום ביד.

זו הסיבה שחשוב כל כך לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים לתחום הזה של ניסור בבטון. רק אלו ידעו איך וכיצד לטפל בבטון כאשר הם גם יידעו איך וכיצד לבצע את העבודה באופן הכי מקצועי והכי בטוח.

ניסור של אנשי מקצוע יבטיח תוצאות מדויקות ואיכותיות עם הקפדה על כל כללי הבטיחות.

נדל''ן