כיצד תגרמו לילדים לצאת החוצה ולעזוב את המחשב?

כיצד תגרמו לילדים לצאת החוצה ולעזוב את המחשב?

כמדי שנה עם ישראל יוצא לחגוג בתקופת חגי תשרי, ורבים מבלים בארוחות משפחתיות מהנות ועמוסות במטעמים ומאכלים, בטיולים בשמורות הטבע, בחופי הים, בבריכות שחייה ובאתרי תיירות שונים. יחד עם זאת, ההורים מתקשים לגרום לילדים שלהם לעזוב את המחשב ומסכי המובייל ולצאת החוצה, לכן כדאי לדעת כי אפשר לרכוש בריכת שחייה לגינה הפרטית או למרפסת ולגרום לילדים לבלות במים הנעימים, עם האחים והאחיות או עם חברים.

כל ההורים חולמים על תקופת ילדותם, ללא מסכי מחשב ובלי סמארטפונים וסכנת קרינה, וההורים מעוניינים לראות את הילדים מבלים יותר זמן בחוץ. עם זאת, הילדים של היום מעדיפים לשחק במשחקי מחשב, לצפות ביו-טיוב, לעקוב באינסטגרם אחרי דמויות משפיעות ועוד. לכן, המשימה אינה פשוטה והורים רבים משוועים לרעיונות כיצד לגרום לילדים שלהם לבלות בחוץ יותר זמן ולא להיות מול המסכים כל היום. לפניכם מספר רעיונות לבילוי בחוץ בלי מסכים.

בילוי בחוף הים

גם אם הילדים ינסו לסרב בהתחלה לבילוי משפחתי בחוף הים, כדאי להתעקש מעט מאחר וכל הילדים נהנים מהבילוי בחוף, במיוחד עכשיו כשאין יותר מדוזות ומזג האוויר נוח יותר. יש חופי רחצה מסודרים עם מצילים ומתקנים שונים, לא חייבים לבלות בחוף הים הקרוב ביותר לבית, אפשר לצאת לחופים יפים ומטופחים במרחק קצר וליהנות גם מפיקניק ומאטרקציות נוספות בדרך.

צילום: Pixabay

טיול בשמורות הטבע

בתקופת החגים עם ישראל יוצא בהמוניו ומטייל להנאתו בשמורות הטבע היפות ברחבי המדינה. יש מגוון רחב של מסלולי הליכה המתאימים לכל המשפחות, גם להורים עם תינוקות וילדים קטנים. כדאי לתכנן טיול המתאים למאפייני המשפחה, יש מסלולים מעגליים יחסית קצרים ונוחים ויש גם מסלולים המתאימים למשפחות שאוהבות לטייל בטבע.

בריכה למרפסת או לחצר

מאחר ועם ישראל יוצא בהמוניו לחגוג את השנה החדשה ואת חגי תשרי הכבישים סואנים ועמוסים, ובכל מקום יש הרבה תיירים מקומיים. לכן, אין זה פלא כי רבים מעדיפים לבלות קרוב לבית במקום לשהות בעומסי התנועה הכבדים בכל הארץ. הפתרון היעיל ביותר להוציא את הילדים מהבית ומהמחשב הוא לרכוש עבורם בריכה לחצר או למרפסת. במקום לרכוש מנוי לבריכה או לשלם עבור כרטיס כניסה יקר, עוד לפני שדיברנו על ההוצאות הנלוות במהלך בילוי בבריכה ציבורית, משקיעים פעם אחת בבריכה איכותית ונהנים מכך שהילדים מבלים בחוץ ולא מול המסכים.

אם אתם מחפשים בריכת שחייה עמידה ואיכותית המתאימה לחצר ביתכם, כדאי לכם להכיר את חברת קולפול. החברה המובילה מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים והדגמים של בריכות ביתיות, למשל בריכות איכותיות בעיצובים מרהיבים של אינטקס ומותגים אחרים. את הבריכה קל להתקין בחצר הבית, על הגג או במרפסת, לאחר השימוש אפשר לרוקן את המים בקלות ולאחסן את הבריכה במחסן עד לשימוש הבא. כמובן, שההורים חייבים להשגיח על הילדים המבלים בבריכה, ואין להשאיר את הילדים ללא השגחת מבוגר.

צרכנות