כוכב ה-NBA ריי אלן בביקור בבנימין: “יש כאן חלק חשוב מההיסטוריה שלנו”

כוכב ה-NBA ריי אלן בביקור בבנימין: “יש כאן חלק חשוב מההיסטוריה שלנו”

אלוף ה-NBA לשעבר הגיע לשילה הקדומה והתרגש ממקום בו עמד המשכן. ראש המועצה ישראל גנץ: “הרצון של אלן להגיע לבנימין ממחיש את החיבור לעם היהודי”

אלן זכה לסקירה על אתר המשכן בשילה הקדומה, התרשם מההיסטוריה המפוארת של העם היהודי ואמר: “יש כאן סיפור מדהים שהוא חלק מההיסטוריה שלנו. מדהים להיות כאן, זה מקום של שלום. תודה לכם על סיום במקום מיוחד וחשוב”. ראש המועצה ישראל גנץ בירך את אלן על הגעתו לבנימין ואמר: “מהליגה הטובה בעולם – לחבל בארץ היפה בעולם. בנימין זכתה לביקור נוצץ של אחד מכוכבי הספורט הגדולים בעולם. שמחתי לשמוע ממנו על ההתרשמות הנרגשת שלו מישראל בכלל ובנימין – ארץ התנ״ך בפרט.

אין לי ספק שביקורו של ריי אלן הוא ממחיש את החיבור לעם היהודי ויוביל להגעתם של אלפי תיירים נוספים לחבל בנימין”.

ריי אלן בן ה-46 החזיק עד לאחרונה בשיא השלשות בקריירה לשחקן NBA וכיכב במדי מילווקי, סיאטל, בוסטון ומיאמי. זכה בשתי אליפויות בליגה הטובה בעולם, נבחר 10 פעמים לאולסטאר וקטף גם מדליית זהב באולימפיאדת סידני בשנת 2000. הוא פעיל בשנים האחרונות בחיזוק זיכרון השואה ולוקח חלק בתרומות למוזיאון להנצחת השואה.

צילום: דוברות בנימין

כוכב ה-NBA הגיע לבנימין דרך ארגון AMericas voices בחסות קרן טד אריסון, ביחד עם חבריו שחקני ה-NBA לשעבר סקוט בורל ששיחק עם מייקל ג’ורדן באליפות של שיקגו בולס בשנות ה-90 ובן זיקי, המשיכו את היום עם טיול טרקטורונים בנחל שילה והמעיינות באזור, מפגש עם לוחמי צה”ל המשרתים באזור וכן עם ילדים מבנימין המשחקים כדורסל וסיומו את היום במסעדת גופנא של כוכב מאסטר שף, יהוידע ניזרי.

המפעל הציוני כתבה ראשית תיירות ונופש