כוכבות הילדים, התאומות נוי והדר, מצטרפות לאוניברסיטת אריאל

כוכבות הילדים, התאומות נוי והדר, מצטרפות לאוניברסיטת אריאל

בין הסטודנטים שמתחילים השנה את הלימודים בקמפוס אריאל, יהיו גם כוכבות הילדים, התאומות נוי והדר קרקו אשר דוחות את שירותן הצבאי לטובת דיפלומת פרמדיק, עם סיום הלימודים תוכלנה לשרת בתפקיד זה בצה”ל. נוי והדר מתכוונות להתגורר במעונות הסטודנטים של אוניברסיטת אריאל.
מחזור שני של לימודי הסמכת פרמדיקים במסגרת העתודה הטכנולוגית, בשיתוף עם מגן דוד אדום ומשרד החינוך נפתח בקמפוס באריאל. בין הסטודנטים שמתחילים השנה, יהיו גם כוכבות הילדים, התאומות נוי והדר קרקו אשר דוחות את שירותן הצבאי לטובת דיפלומת פרמדיק, עם סיום הלימודים תוכלנה לשרת בתפקיד זה בצה”ל. נוי והדר מתכוונות להתגורר במעונות הסטודנטים של אוניברסיטת אריאל.

נוי והדר במסלול פרמדיקים הנדסאים באריאל אוני אריאל.צילום באדיבות דוברות אוניברסיטת אריאל
נוי והדר במסלול פרמדיקים הנדסאים באריאל אוני אריאל.צילום באדיבות דוברות אוניברסיטת אריאל

“המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל פותחת את מחזור ב’ של לימודי פרמדיקים”, הסבירה מיטל בודה ראש המחלקה להסמכת פרמדיקים, “בוגרי המסלול מקבלים בתום שנתיים של לימודים תעודת בוגרי מסלול יג-יד מטעם משרד החינוך, ותעודת פרמדיקים מטעם מגן דוד אדום ומשרד הבריאות. אני מברכת את התלמידים החדשים ומבקשת לאחל להם הצלחה. הם זוכים ללמוד מקצוע לחיים, שיעניק להם סיפוק רב, הן בשירות הצבאי והן באזרחות”.

“לימודי פרמדיק מאפשרים לצעירים שרק סיימו תיכון, מציינת ד”ר יוכבד פנחסי אדיב מנהלת המכללה הנדסאים באריאל, “לרכוש מקצוע נדרש לטובת שירות צבאי בעל ערך, למערכת הבריאות שמשוועת לידיים עובדות ולחברה בכלל. זו עבודה שמעניקה לעוסקים בה תחושת סיפוק של עזרה לזולת, מאפשרת להתנסות באופן מקצועי בגיל צעיר יחסית ומעשירה את הידע. אני מברכת את המצטרפים החדשים למכללה ומאחלת להם שנת לימודים מוצלחת.”

חדשות שומרון כתבה ראשית