ח”כ אלי כהן בגוש עציון : צריך לחדש את הבנייה ביהודה ושומרון

ח”כ אלי כהן בגוש עציון : צריך לחדש את הבנייה ביהודה ושומרון

יושב ראש ועדת הרפורמות, חה”כ אלי כהן (כולנו) קיים הבוקר סיור בגוש עציון במסגרת ביקור שנת הלימודים בגוש עציון. במערכת החינוך בגוש עציון שרק השבוע דורגה על ידי משרד החינוך בין מערכות החינוך המובילות והמצטיינות בארץ. אלי כהן אמר בביקור על הצורך בבנייה בגוש: “השיעור הגבוה של הצעירים מתחת לגיל 18 ביהודה ושומרון בכלל ובגוש עציון בפרט מעידים על הצורך יותר מתמיד של חידוש הבנייה ביהודה ושומרון”.

“החינוך לציונות, לערכיות ולמצוינות במועצת גוש עציון זאת תוך חינוך משלב לתלמידי החינוך המיוחד מהווים את אחד מחוזקות היישוב ואבן שואבת להורים מכל רחבי הארץ” כך פתח ח”כ אלי כהן (כולנו) את ביקורו הבוקר בגוש עציון. בנוסף הדגיש ח”כ כהן את החשיבות בבנייה ביהודה ושומרון: “השיעור הגבוה של הצעירים מתחת לגיל 18 ביהודה ושומרון בכלל ובגוש עציון בפרט מעידים על הצורך יותר מתמיד של חידוש הבנייה ביהודה ושומרון.”

ח''כ אלי כהן בגוש עציון.צילום דוברות גוש עציון
ח”כ אלי כהן בגוש עציון.צילום דוברות גוש עציון

במערכת החינוך בגוש עציון שרק השבוע דורגה על ידי משרד החינוך בין מערכות החינוך המובילות והמצטיינות בארץ יתחילו ללמוד מחר 4930 תלמידים באחד עשר (11) בתי ספר יסודיים וארבעה (4) תיכונים, 1840 ילדים בששים ותשע (69) גני ילדים יתחילו היום את שנת הלימודים בגוש עציון.

ראש המועצה אזורית גוש עציון דוידי פרל הודה לח”כ כהן על הביקור ואמר : “השנה מוסדות החינוך ימשיכו להיות בית חם לתלמידים להתפתחות ולמידה. הוא הוסיף ואמר שכולנו חייבים תודה גם לשר החינוך ולכל אנשי המשרד ותודה גדולה מגיעה לצוותי החינוך והמועצה שעשו הכל על מנת להגיע ליום המשמח הזה”

בנוסף אמר פרל: “צוותי החינוך המסורים ימשיכו גם השנה להוביל את התלמידים לערכים ומצוינות. ומוסדות החינוך יהוו גם בשנת הלימודים הנפתחת בית להתפתחות יצירה ושילוב של האחר”.

חדשות גוש עציון והר חברון