יתרונות השימוש בשמשיות לצורך הצללה

יתרונות השימוש בשמשיות לצורך הצללה

בענף ההצללה וודאי תראו כי יש המון אפשרויות בניהן פרגולות מסוגים שונים שאנו יודעים כי זהו אינו פתרון פריק ובהרבה מן המקרים זו בעיה. במאמר הבא אנו נדבר על היתרונות שקיימים ברכישת שמשיות חזקות במיוחד. 

יתרון מספר 1 – שמשיה היא פריקה

אחד היתרונות המרכזיים ואפשר לומר החשובים ביותר בשמשיה זו האפשרות שלה להיסגר מתי שאנו לא זקוקים לה. דבר זה לא ניתן לבצע כאשר אנו רוכשים פתרונות הצללה קבועים. אם אנו מחפשים שמשיות לבתי קפה, זה אומר שאם מתי שהוא בית הקפה יעבור מקום, בעל המקום יוכל להציב את אותן השמשיות במקום החדש. דבר זה נכון גם כאשר מדובר בהצבת שמשיות למסעדות

יתרון מספר 2 – מאפשרת אחסון ונשיאה

כל מי שהולך לים, וודאי נתקל במצב שיש לו עודף שמש והוא זקוק להצללה. אם יש לנו שמשיה איכותית לים אנו יכולים לקחת אותה יחד אתנו בעת הצורך ולסגור ולאחסן אותה בקלות כשצריך. שמשיות איכותיות אלו מגיעות עם תיק נשיאה נוח במיוחד וניתן לפתוח אותן בצורה פשוטה בכל מקום. 

יתרון מספר 3 – מצוינת עבור עסקים

עסקים שזקוקים לפתרונות הצללה יוכלו להנות מהצבת שמשיות לעסקים על פי הצרכים של העסק. אם אתם רוצים ליצור פינת עישון נוחה ומוצללת זה בדיוק הפתרון הנוח ביותר עבורכם. 

קרדיט לתמונה: אבי דואניס

יתרון מספר 4 – מגיעה בגדלים שונים

כל מקום זקוק לשמשיה בגודל אחר. אם אתם מחפשים שמשיה למרפסת, ודאי תמדדו את הרוחב והאורך על מנת שתוכלו להתאים שמשיה בקוטר הנכון. כמובן שכאשר מדובר בגינה, הגדלים הם אחרים וניתן להתאים שמשיות לגינה גדולות יותר או קטנות יותר בהתאם למה שאתם צריכים. 

יתרון מספר 5 – לא מצריכה תחזוקה

לא משנה אם רכשתם שמשיות קטנות או שמשיות גדולות, בכל הגדלים יש יתרון אחד מובהק – הן לא מצריכות תחזוקה. השמשיות עשויות מבד פוליאסטר חזק המאפשר לשטוף אותן בעזרת צינור ואין צורך לנגב אותן. כמו כן, מבנה השמשייה עשוי אלומיניום ולכן הוא לא מצריך צביעה כלשהיא. 

יתרון מספר 6 – ניתנת להתאמה עבור מקומות שונים

השמשיות ניתנות להתאמה בכל מקום שרק תרצו. גם אם מדובר בבית שיש בו גג, תוכלו להציב שמשיות לגג באזורים שאתם רוצים לייצר הצללה. זה יכול להיות מעל פינת הישיבה, שולחן האוכל שבגג, בריכת הילדים או המגלשה. בכל המקומות האלו השמשייה היא פתרון הצללה מעולה, איכותי שלא יעלה לכם הרבה. 

 

עסקים