ישראל גנץ: אחרי פסח – רק מורים מחוסנים או שליליים לבדיקה ייכנסו לכיתות

ישראל גנץ: אחרי פסח – רק מורים מחוסנים או שליליים לבדיקה ייכנסו לכיתות

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ החליט כי לאחר חג הפסח יקפידו במועצה שצוותי החינוך יהיו מחוסנים או אחרי בדיקת קורונה שלילית בלבד. גנץ: “מחוייבים לבריאות ושגרת הילדים שלנו.”

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ שיגר מכתב לתושבי בנימין וכתב כי ההחלטה נובעת “מתוך מחוייבות לבריאות הילדים והמשפחות, ומהבנה עמוקה של חשיבות ימי הלימודים והשגרה עבור הילדים”. הוא הודיע כי לאחר חופשת הפסח עובדי החינוך שעובדים תחת המועצה יחוייבו להיות מחוסנים או להציג בדיקת קורונה שלילית 72 שעות.

גנץ ציין במכתבו כי מתוך אנשי החינוך בבנימין למעלה מ85% כבר מחוסנים או מחלימים. הוא שיבח את האחריות שגילו ואת ההתמודדות שלהם לאורך השנה המאתגרת.

במועצת בנימין הבהירו כי ייתכן ויהיו מסגרות שבשל מחסור בכוח אם מחוסן יהיו פתיחות מוסדות לסירוגין, וכעת עמלים באגף החינוך של המועצה על מערך מחליפים שיוכלו לסייע בעת הצורך. הובהר כי הגננות והמורים אינם עובדים תחת המועצה ולכן אין יכולת לחייבם בזה.

בחודשיים אחרונים הנגישה מועצת בנימין מתחמי חיסון ביישובים, נקטה בפעולות הסברה בקרב התושבים ואנשי החינוך, ואף בוצעו שיחות טלפוניות לצוותי חינוך כדי לשכנע אותם להתחסן.

ראש המועצה ישראל גנץ: “אנחנו מחויבים לשמירת בריאות ושגרת הילדים והמשפחות. ילדים בכל גיל צריכים עוגן של יציבות ושגרה, הם צריכים לקנות הרגלים חברתיים וידע לימודי, ואנו ההורים צריכים שגרה לעצמנו ולמשפחה ויכולת לצאת ולהתפרנס.

הוא פנה גם להורים וכתב כי “מי שעדיין לא התחסן נקרא לעשות זאת או לכל הפחות לצמצם את חשיפת משפחתו למעגלים רחבים”.

חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית