יו”ר יהדות התורה בניחום אבלים בשומרון: “להגביר בטחון אחינו בהתיישבות”

יו”ר יהדות התורה בניחום אבלים בשומרון: “להגביר בטחון אחינו בהתיישבות”

יו”ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף הגיע מלווה בראש מועצת שומרון לנחם את בני משפחתו של נרצח הפיגוע תמיר אביחי הי”ד, בקריית נטפים. יוסי דגן: “לא נשבר נמשיך לבנות ולטעת בשומרון”

יו”ר יהדות התורה ח”כ יצחק גולדקנופף הגיע אמש מלווה בראש מועצת שומרון יוסי דגן לנחם את בני משפחתו של תמיר אביחי הי”ד, שנרצח ביום שלישי האחרון בפיגוע הקשה בשומרון.

במהלך ניחום האבלים, קרא בנו בן ה 11 של הנרצח עליו קדיש.

במהלך ניחום האבלים אמר יו”ר יהדות התורה גולדקנופף: “הלב נשבר לראות את המשפחה של תמיר הי”ד שנרצח על ידי בן עוולה רק בגלל היותו יהודי. חובה עלינו כנציגי הציבור לפעול בכל דרך כדי להגביר את הביטחון של אחינו בהתיישבות. כפי שהצהרתי במהלך מערכת הבחירות, אתמוך בכל יוזמה כזו”. הרב גולדקנופף הוסיף: “הרחבת ההתיישבות היהודית היא תשובה הולמת לטרור הרצחני שמבקש לדחוק את רגלינו מארץ אבותינו”.

קרדיט: רועי חדי

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הציג בפני יו”ר יהדות התורה את הבעייתיות הבטחונית באיזור הנובעת גם מחוסר משילות ואמר: “אנחנו לא נשבר, נמשיך לבנות ולטעת. מה שצריך לעשות כאן זה להחזיר את המחסומים, לפרק לחלוטין את תשתית הטרור של הרשות הפלסטינית הרצחנית. אתם תהיו בע”ה הממשלה החדשה; ואנחנו סומכים עליכם שנראה כאן שינוי. זה בידיים שלכם”.

כזכור, בשבוע שעבר (שלישי), אירע פיגוע קשה בשומרון שבמהלכו נרצחו שלושה יהודים, תמיר אביחי, מיכאל לדיגין ומוטי אשכנזי. מחבל, שהיה בעל היתר עבודה בישראל, דקר מאבטח באזור התעשיה ברקן ומשם הוא החל במסע הרצח שלו שהמשיך לתחנת הדלק ‘תן’ הסמוכה ומשם הוא המשיך לכביש 5 עד שהוא חוסל על ידי מספר חיילים שזיהו את האירוע. כאמור, בין שלושת הנרצחים היה גם תושב השומרון, תמיר אביחי, שהותיר אחריו שישה ילדים ובהם ילד בן 11 שאומר עליו קדיש.

ביטחוני חדשות שומרון כתבה ראשית פוליטי