יו”ר ועדת חו”ב צביקה האוזר ביקר בבית אל: “רק בנייה משנה מציאות בשטח”

יו”ר ועדת חו”ב צביקה האוזר ביקר בבית אל: “רק בנייה משנה מציאות בשטח”

חה”כ צביקה האוזר הגיע לביקור ביישוב בית אל, שם נמשכת במרץ הבנייה של 300 יח”ד הדיור כחלק מההסכם האולפנא שהאוזר היה מאדריכליו. ראש המועצה שי אלון: “השלב הבא – פינוי חטמ”ר בנימין לצורך בניית יח”ד נוספות”

יו”ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, חה”כ צביקה האוזר, הגיע לביקור בבית אל והתרשם מהבניינים הגבוהים הנבנים ביישוב ובהם 300 יח”ד דיור, כפי שהובטחו בהסכם על שכונת האולפנא, כאשר חה”כ האוזר היה מהמובילים למציאת הפתרון בסוגיה במסגרת תפקידו כמזכיר הממשלה באותה תקופה.

צילום: דוברות בית אל

חה”כ צביקה האוזר: “אני שמח להיות פה עם ראש המועצה קרוב לעשר שנים אחרי שישבנו, דנו ומצאנו פתרון שמהותו הייתה שבית אל לא תתכווץ – בית אל תגדל. כשאני רואה את הבניינים שנבנים פה זה מראה שמה שיש על שולחן השרטוטים אפשר גם להגשים ולהפוך למציאות. זאת רק ההתחלה. בסופו של דבר רק בנייה משנה מציאות בשטח”.

ראש מועצת בית אל שי אלון: “אנחנו שמחים לארח כאן את צביקה האוזר, אדריכל הסכם האולפנא. אף אחד לא נהנה מ-30 הבתים שנהרסו, זאת אדמה חרוכה. הבשורה הגדולה שצביקה בזמנו נאבק למענה שייבנו פה 300 יחידות דיור וההסכם הזה קורם עור וגידים. השלב הבא של ההסכם אלו 350 יחידות דיור נוספות. צריכים לראות איך מיישמים את פינוי חטיבת בנימין על מנת לבנות את יחידות הדיור שקיבלו תוקף. ביכולתו של חה”כ האוזר לעזור לנו בנושא ובכוחות משותפים נמשיך לבנות את ההתיישבות. ריבונות דה פקטו זאת בנייה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית נדל''ן