יו”ר השלטון המקומי, חיים ביבס: “לתושבי בית אל מגיע לקבל כמו תושבי מודיעין, רעננה ודימונה”

יו”ר השלטון המקומי, חיים ביבס: “לתושבי בית אל מגיע לקבל כמו תושבי מודיעין, רעננה ודימונה”

יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס הגיע לסיור בבית אל ביחד עם ראש המועצה שי אלון והתרשם מהבנייה של 300 יחידות הדיור במקום והאתר הארכיאולוגי המרשים. ביבס שמע על הצורך בפינוי חטמ”ר בנימין על מנת לאפשר בנייה של מאות יחידות דיור נוספות והבטיח לסייע בנושא.

יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס: “לפני 33 שנים עמדתי במסדר המגרשים של בה”ד 4 בסיום קורס מ”כים חי”ר. לראות עכשיו לאן המקום הזה התפתח ושמתחת למגרש המסדרים נמצא האתר הארכיאולוגי ההיסטורי הזה זה דבר מדהים”.

“אני סמוך ובטוח שכמו במקומות אחרים רבים שמצאו פתרונות לבסיסי צה”ל על מנת לבנות בניינים ולפתח את המסחר אז כך גם המדינה צריכה לנהוג לגבי פינוי חטמ”ר בנימין לטובת בניית שכונה חדשה שתגדיל משמעותית את כמות התושבים בבית אל. אנחנו נלווה את ראש המועצה בנושא כי לתושבי בית אל מגיע לקבל כמו תושבי מודיעין, רעננה ודימונה את מה שמגיע להם”.

ראש מועצת בית אל שי אלון: “מדינת ישראל בתקופה מאתגרת במאבק בקורונה והשלטון המקומי הוא זה שנתן את הפתרונות הטובים ביותר לתושבי מדינת ישראל בעת הזאת. מי שהוביל את השלטון המקומי ביד רמה זהו חיים ביבס. אנחנו מאוד שמחים לארח אותו בבית אל הן בגלל הקשר הטוב שלו עם ההתיישבות והן בגלל היכולת שלו לחבר את כל חלקי העם”.

המפעל הציוני חדשות בנימין