יוסי דגן: “נשף המסכות של “הרשות הפלסטינית” הטרוריסטית בשיאו”

יוסי דגן: “נשף המסכות של “הרשות הפלסטינית” הטרוריסטית בשיאו”

ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן חושף: “ברשתות החברתיות “הרשות הפלסטינית” מתגאה בכך שהמחבל שהרג את החייל הוא קצין ברשות הפלסטינית. ותוקף: “שלא יספרו לכם סיפורים, מי שעומד מאחורי הטרור היא הרשות הפלסטינית עצמה, רעיון העיוועים לחזק את הרשות הפלסטינית לאור הפיגועים שהם עצמם מוציאים הוא הזוי” 

לאחר התקפת המחבלים הבוקר בצפון השומרון, בה נהרג חייל, חושף ראש מועצת שומרון כי “הרשות הפלסטינית” מתגאה במודעות ברשתות הפלסטינית בכך שהמחבלים שביצעו פיגועים לאחרונה יצאו משורותיה, בין השאר מודעות בהן מתגאה הרשות הפלסטינית בכך שהמחבל שהרג את החייל הלילה יצא משורותיה והוא קצין ברשות הפלסטינית.

דגן קורא לממשלה להפסיק להדהד את רעיון חיזוק הרשות הפלסטינית לאחר שזו מוציאה פיגועים משורותיה ואף מתגאה בכך: “רעיון העיוועים, לחזק את הרשות הפלסטינית הרצחנית, שרק הבוקר מחבל שהוא קצין ברשות הפלסטינית ירה בחייל שלנו, הוא אחד הדברים הההזויים והבלתי סבירים שמדינת ישראל הייתה יכולה לעשות. שוב ממשלת ישראל, מתנהגת כמו ילד הכאפות של השכונה, הרשות הפלסטינית מוציאה את הפיגועים ביד אחת וביד השניה מבקשת שיחזקו אותה, ומקהלה שלמה של פוליטיקאים, נוהים אחר הרעיון הזה.

כל ישראלי צריך להתנגד ליריקה הזו בפרצופו של הציבור. ממשלת ישראל צריכה לפרק את הרשות הפלסטינית לא לחבק אותה. שעה שיום יום היא מוציאה פיגועים ומסיתה לרצח ישראלים”

הלילה קצין צה”ל מסיירת הנח”ל נהרג במהלך חילופי אש עם מחבלים בגדר התפר סמוך למעבר ג’למה באזור ג’נין. על פי פרסומים, אחד המחבלים שנהרגו הוא קצין ברשות הפלסטינית.

ביטחוני חדשות שומרון כתבה ראשית