יוסי דגן: “נסבסד אקדחים לנשות השומרון”

יוסי דגן: “נסבסד אקדחים לנשות השומרון”

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן הודיע היום כי במטרה לעודד רכישת נשקים אישיים בדגש על תושבות שיוכלו להגן על עצמן ועל הישובים בעת הצורך, תעניק המועצה באמצעות תרומה של ידידי השומרון בעולם סבסוד של 1,000 ש”ח לרכישת אקדח ל- 200 הנשים שיעברו את שלב אישור הבקשה מול האגף לרישוי כלי ירי במשרד לבטחון לאומי.
מהלך זה של מועצת השומרון מתווסף לרכישת 300 רובי סער “ארד” (M16 מדגם M4 משודרג) ו”אימתאן”, עבור כיתות הכוננות בשומרון, מאות התקני “רוני” לאקדחים, עשרות רחפנים לישובים, אמצעי לחימה וכעת כאמור מבצע של סיבסוד אקדחים לנשים.

הרכש הביטחוני לחיזוק ישובי השומרון יוצא לדרך באמצעות תרומות בסך מיליוני ש”ח רבים, שיוסי דגן ראש מועצת שומרון גייס מידידי השומרון במנהטן, מיאמי, טורונטו מונקו, לונדון ופריז.
בשנים האחרונות ריכזה המועצה האזורית שומרון מאמץ ביצירת קשרים בחו”ל, להסברה בפרלמנטים ולחיבורים עם קהילות יהודיות.
מאז פרוץ המלחמה, קיים דגן “בליץ” הסברה וגיוס תרומות מול הקהילות היהודיות עימן יצרה המועצה קשר בשנים האחרונות, ואכן היהודים ידידי השומרון מרחבי העולם פותחים את ליבם ותורמים מיליונים רבים לטובת חימוש כיתות הכוננות וחיזוק מרכיבי הביטחון בישובי השומרון.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן כתב הבוקר עידכון לתושבים, בו הסביר את המהלך לסבסוד נשקים לתושבות השומרון:
“אנו נכנסים ל”שגרת חירום”, ועוסקים יחד יום ולילה בבניין הכח בנשק ואמצעי לחימה בישובים ובחיזוק הרוח והחוסן. רכישת אקדח אישי היא צעד חשוב לתוספת נשק בישובים ולחיזוק הביטחון האישי ב”שגרת החירום”. אנו קוראים לתושבים, ובדגש על התושבות, לעשות את הצעד הזה ומבקשים לסייע ולהיות שותפים”.

Uncategorized