יודעים מה זה צ’ילרים? ויותר חשוב – אתם יודעים מה חשוב לבדוק במערכות צ’ילרים חדשות?

יודעים מה זה צ’ילרים? ויותר חשוב – אתם יודעים מה חשוב לבדוק במערכות צ’ילרים חדשות?

לא כולם מכירים את המושג צ’ילרים. ולטובת אלו שלא מכירים, אנו שמחים להסביר. הצ’ילרים מהווים מערכות של קירור, שמושתתות על העקרונות של תורת התרמודינמיקה. ובמלים פשוטות יותר, הפעילות של התורה הזאת תלויה בהולכה, כמו גם בהזרמה של מים דרך המערכת של הצינורות, לצורכי קירור של שטחים, והוא נועד בפרט למגזר התעשייה. מדובר אודות מערכת פעילות פשוטה, עם מורכבות מסוימת. במרכזה קיים מיכל גדול, שבו מותקנים צינורות שבהם יש גז קריר. הגז לא בא במגע באופן ישיר עם המים. ובהמשך המאמר נדון בהסבר מה הם בכלל צ’ילרים? נספק לכם אינפורמציה חשובה עליהם, ונדון בנושא למה הדרישה לצ’ילרים כה גבוהה בעת האחרונה.

מה הם צ’ילרים?

צ’ילרים מהווים שם כללי לכל המערכות שפועלות כפי שתואר להלן. יש כמה סוגים של צ’ילר קירור. קיימים הסוגים המרכזיים, כאלו שאפשר לנייד, או נייחים. את מערכת הצ’ילרים נהוג להתקין לרוב מחוץ לחלל, על גבי הגג או בצד המבנה. מכיוון שהוא לא אמור לשלוט בטמפרטורות, כפי שמתפקדים המזגנים. כדי להפעיל את הצ’ילר, צריך לדאוג לכמות נכבדה של מים, כמו גם למתקין מקצועי ואמין. בפרט שיהיה בעל ניסיון בהרכבות צ’ילר. מי שמאוד יכול ליהנות מנוכחותו של הצ’ילר הוא מבנה גדול, בעיקר מתחום התעשייה.

אינפורמציה חשובה על צ’ילרים

תרגום המלה צ’ילרים בעברית צחה הוא מצננים. עסקינן אודות מערכת קירור, או לחלופין צ’ילר קירור. את המים מקררים לכדי טמפרטורות נמוכות, בתוך מבנים תעשייתיים, בדרך כלל. הצ’ילרים של העידן המודרני מהווים יחידות, שבהן יש מחברים מהירים, ביחד עם סקלה של עוצמות רחבה, כאשר התפוקה שלהם נוטה להיות מעשרה לכדי מאתיים טונות. קירור המים נערך באמצעות מעברי מים, שעוברים במשאבות ובצינורות בתוך המבנה, ובכל מקום שיש לקרר אותו. ההבדל בין מאוור תקרה סטנדרטי לבין הצ’ילר, שהראשון מתאים למקומות שבהם יש הפרשים של טמפרטורה מועטים, או למקומות יותר קטנים.

מדובר אודות שיטה מהפכנית של קירור, שאותה ניתן להמשיל לדרך שבה גוף האדם מקרר את עצמו. כאשר אופן הפעולה מתבצע באמצעות הזעה ואף באמצעות אידוי נוזלים. על אותו עיקרון ממש צ’ילרים פועלים. בעוד מחדירים למקום זרמי אוויר, ביחד עם מים קרירים, בפועל טמפרטורת המקום בסימני ירידה, כאשר היא שומרת על אחוזי הלחות שבאוויר, במקביל להיתכנות של חיסכון בצריכה של החשמל.

מדוע יש דרישה כה רבה למערכות צ’ילרים?

הדרישה למערכות של צ’ילרים היא רבה מהמון סיבות. ולהלן נפרט כמה מהן –

  • מערכת הצ’ילרים דורשת תחזוקה מעטה ביותר.
  • המערכת מאפשרת שליטה מלאה בכל הנושא של ויסות טמפרטורה, או שמירה על טמפרטורה הומוגנית במשך עת ניכרת, תוך כדי קירור אידיאלי.
  • מדובר על מערכת לקירור מאוד מהימנה, עם מעט מאוד בעיות או תקלות.
  • באמצעות הצ’ילר ניתן לחסוך בהוצאות כספיות רבות, עבור מים או חשמל. זאת מכיוון שהמים יזרמו מתוך מנגנון הידראולי סגור. משמע – המים לא הולכים לאיבוד.

ולסיום נוסיף,

את הצ’ילרים לא קונים בכל מקום. חברה ששמה יוצא לפניה היא חברת אגריקור. היא מציעה לכם מערכות קירור, לא משנה מה המיקום הגיאוגרפי שלכם. תקבלו שירות, תחזוקה ותיקונים מסביב לשעון, בכל רגע נתון. באמצעות שירותיה תוכלו לבנות אזורי קירור בהתאמה אישית, תוך כדי ביצוע סינרגיה של בקרת איכות מתקדמת ביותר.

Uncategorized