יובל לוין מצטרף לאליצור שומרון

יובל לוין מצטרף לאליצור שומרון

לאחר רצף חזק של 4 החתמות, העולה החדשה אליצור שומרון צירפה את שחקן ליגת העל יובל לוין, העולה החדשה אליצור שומרון, שתשחק לראשונה בליגה, ממשיכה ברצף החתמות חזק ומעניין. הפעם היא מודיעה על החתמתו של שחקן ליגת העל יובל לוין. יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: “ברוך הבא לקבוצה שהיא משפחה”

יובל לוין (18), גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק בעונה החולפת בליגת העל במדיה של הפועל גליל עליון וגם לובש את המדים הלאומיים בנבחרת הנוער.

בשבוע האחרון החתימו בקבוצה את השחקנים: אייל שולמן, גל שטרנברג, עמית אלון וחן אחרק.

צילום: באדיבות אליצור שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בירך את לוין: “אנחנו ממשיכים יחד לחזק את אליצור שומרון – כדי להגיע לחזון במהירות האפשרית: עלייה לליגת העל, אליצור שומרון ממשיכה עם רצף החתמות טוב, המאמן דרור כהן עושה עבודה מצויינת, אני מברך את יובל, ברוך הבא לקבוצה שהיא משפחה, נמשיך להשקיע ולבנות קבוצה טובה מאוד לליגה הלאומית, ונביא את אליצור שומרון הכי רחוק שאפשר”.

בניית הקבותה מחדש והחתמות על חוזים לשחקנים חדשים וותיקים, מגיעים בעקבות ההצלחה הגדולה של הקבוצה שעלתה בסוף העונה האחרונה לליגה הלאומית. מדובר בהישג מרשים של קבוצה שתוך חמש שנים מאז היא הוקמה, כבר הגיעה מתחתית ליגה ב’ אל הליגה השניה בחשיבותה בענף. הקבוצה מייצגת את תושבי מועצה אזורית שומרון ומטרתה לשים את איזור זה על המפה גם בספורט ובכדורסל.

חברה וקהילה חדשות שומרון ספורט