טיפים לבילוי משפחתי חוויתי באילת

טיפים לבילוי משפחתי חוויתי באילת

מתכוונים לרדת עם המשפחה לאילת? אם כן, רגע לפני שאתם עולים על הרכב קבלו כמה טיפים שיעזרו להפוך את החופשה ליותר מהנה לכולם.

להכיר את האטרקציות

יש הרבה מאוד חוויות באילת ולמעשה עצם השהייה בעיר בחופשה היא אטרקציה בפני עצמה. יחד עם זאת, כדי שלא תתבלבלו יותר מדי ותבזבזו זמן לחינם כדאי לעבור תחילה על רשימות של אטרקציות המוצעות בעיר ולתכנן אותן אל מול הרכב היוצאים לחופשה. כך למשל, אם אתם בעניינים של טבע וטיולים תמצאו לא מעט אתרים מרהיבים כמו הקניון השחור, עמודי עמרם, עמק ססגון ותצפיות מרהיבות על המפרץ מההרים. שימו לב שלא כל המקומות מצריכים רכבי שטח ובהחלט ניתן להגיע אליהם עם הרכב הפרטי, אבל אפשר גם ללכת על טיול ג’יפים מאורגן של כמה שעות.

עוד אטרקציה שתמיד כדאי להכניס לחופשה היא המצפה התת ימי, שגם חושב על החופשה שלכם. זאת אומרת שבמצפה אתם קונים כרטיס שתקף לשלושה ימים, כך שלא חייבים לעשות את כל הסיבוב ביום אחד ניתן לשלב כמה ביקורים המשתלבים עם אטרקציות נוספות שלכם. אין ספק שהמצפה התת ימי באילת הוא אטרקציה המספקת חוויות מפליאות לכל המשפחה, מהילדים ועד למבוגרים, ומהווה דוגמא מצוינת להיערכות נכונה לחופשה. באותו האופן, הכירו את האטרקציות הקשורות לבילויים ושופינג, שנרקול וצלילות, פעילויות אקסטרים, חיי הלילה וכן הלאה – ובנו את התוכנית בהתאם.

להגיע עם תקציב סביר

מכיוון שיש כל כך הרבה חוויות באילת כדאי לסגור מראש את התקציב לחופשה, פחות או יותר. מול התקציב השוו את עלויות הלינה ואת האטרקציות היותר מועדפות, וכך תתגבש התוכנית באופן ריאלי. בנוסף, כדאי לדעת שבעיר יש גם לא מעט אטרקציות חינמיות כגון הפארק המרכזי גן בנימין, הטיילת הצפונית, פארק הצפרות והמזרקה המוזיקלית. למשל, אפשר להגיע בבוקר מוקדם לפארק הצפרות על מנת לצפות בציפורים הנודדות המגיעות לסעוד מהצמחייה ולשבת ליד אגמי המים. יש גם הדרכות מעניינות שכרוכות בתשלום. ניתן גם לגשת בשעות הנוחות של היום אל הטיילת הצפונית שעוברת בינות לסירות ויאכטות מעניינות, ולאורכה פרושים עשרות דוכנים המציעים מכל הבא ליד.

הגיע הזמן לשחרר…

אחרי שבניתם תוכנית חוויות באילת, ואחרי ששאלתם כמובן את דעתם של הילדים, הגיע הזמן לשחרר. כל תוכנית היא בסיס לשינויים ולא צריך להיצמד אליה חזק. באתם לאילת כדי ליהנות מכל המשפחה ולהשאיר את המתחים והשגרה מאחור, אז פשוט תבלו ותנו לקצב ולאווירה של החופשה להוליך אתכם.

 

 

תיירות ונופש