חושבים כיצד לקדם את העסק? שלבו בו סליקה של כרטיסי אשראי 

חושבים כיצד לקדם את העסק? שלבו בו סליקה של כרטיסי אשראי 

רוב בעלי העסקים מכירים את העניין הזה: יש לנו עוד ועוד לקוחות ואנחנו רק רוצים להגדיל את מאגר האנשים שפונים אלינו. לקוחות זה עוד כסף, ומשמעות הדברים היא שכך העסק שלנו ישגשג.

עם זאת, לא תמיד קל להשיג לקוחות, וגם את זה רוב בעלי העסקים יודעים לומר. מעבר לכך שצריך למצוא ולגייס אותם, צריך גם לאפשר להם לשלם בצורה נוחה עבור כל מוצר או שירות שהם רוצים לקנות אצלנו. אם גם אתם חושבים על העניין הזה ותוהים איך לעשות זאת, קחו בחשבון שהכול צריך להיות כמה שיותר נוח ונגיש ללקוח. לכן סליקה זה מסוג אותם הדברים שכבר אי אפשר לוותר עליהם בימינו. הסליקה למעשה מאפשרת לכל לקוח לשלם בשלל כרטיסי האשראי הקיימים, מה שהופך את הקניה מבחינתו להרבה יותר נוחה. 

מהם היתרונות של סליקה? 

כשמדברים על סליקת כרטיסי אשראי מדברים על עניין מודרני ונפוץ מאוד. יש לכך יתרונות רבים, שכן אחרת לא היינו רואים כל כך הרבה בתי עסקים שמשלבים את האופציה הזאת בעסקים שלהם. בין יתר היתרונות של סליקה ניתן לדבר על: 

  • נוחות 
  • זמינות 
  • אפשרות לשלם בעזרת האינטרנט 
  • אפשר לשלם בעזרת אפליקציה בנייד 

 

לא צריך יותר להעביר כסף בכל מיני דרכים מסובכות. בסך הכול הלקוח שולף את כרטיס האשראי שלו, בוחר איזה מוצר הוא רוצה לקנות ומשלם עליו. לכן, אם יש לכם גם חנות וירטואלית ואתם רוצים שאנשים יקנו בה, אין ספק שסליקה זה מסוג אותם הדברים שלא תוכלו לוותר עליהם. איך הלקוחות יוכלו לשלם לכם אם לא תהיה לכם אופציה כזאת? קחו בחשבון שבעידן המהיר והתחרותי של ימינו, אם לא תהיה ללקוח אפשרות לשלם במהירות ובנוחות, הוא פשוט יפנה אל המתחרים. לכן רצוי מאוד לשלב את האפשרות הזאת בעסק שלכם כבר ברגעים אלו ממש. 

איך עושים את זה בפועל? 

אומנם הרעיון של סליקה בעסק נשמע לכם גאוני, אך בפועל אתם לא ממש יודעים איך לעשות את זה? לא ברור לכם איך תוכלו לעשות זאת הלכה למעשה, ובמינימום מאמץ? האמת היא, שגם את האופציה הזאת תוכלו לשלב בעסק שלכם אפילו בלי לצאת מהמשרד. הכול מחכה לכם אונליין, וכל מה שאתם צריכים זה לבחור את החברה שדרכה תקבלו את השירות הזה. במובן הזה כדאי לקחת בחשבון שיש אפשרויות שונות שיכולות להיות אטרקטיביות יותר או פחות. יש לבדוק, למשל, כמה אתם עומדים לשלם על כל עסקה שתבצעו. זה ברור שגם החברה שמאפשרת לכם לסלוק כרטיסי אשראי רוצה להרוויח, כך שצריך לראות על איזה עמלות מדובר. מה שבטוח זה ששילוב של אופציה כזאת בעסק יגרום לכך שעוד ועוד לקוחות יפנו אליכם ויקנו מכם, כך שאין ספק שמדובר על השקעה משתלמת ביותר. 

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

 

מידע כללי עסקים