איך תבחרו את המקרר המתאים לסופר או למכולת שלכם?

איך תבחרו את המקרר המתאים לסופר או למכולת שלכם?

אם אתם תוהים איך תבחרו את המקרר המתאים לסופר או למכולת שלכם, התשובה טמונה בצרכים שלכם ובסוג הסחורה שאתם מוכרים, כמו גם בכמויות הסחורות שאתם מתמודדים איתן ברמה היום יומית. כיצד יודעים איזה מקרר לרכוש לסופר או מכולת? המשיכו לקרוא. 

המקרר הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים בעסק שלכם, בהנחה שהוא מבוסס על מכירת מוצרי מזון, ירקות, מוצרי חלב וכו’. מקרר איכותי שומר על טריות האוכל ועוזר אפילו להאריך חיי המדף של המוצרים השונים, מה שמונע הפסדים כספיים והחזרות של מוצרים. בשורה התחתונה, מקרר איכותי לסופרמרקט הוא אחד הגורמים שמשפיעים מקצועית וכלכלית על העסק. כאשר יש לכם מוצרים טריים, יש לכם לקוחות מרוצים, קרי לקוחות משלמים ורווחיים. 

מה צריך לשאול לפני רכישת מקרר לסופרמרקט?

לא כל המקררים מיוצרים שווים, ובהחלט ישנם סוגים רבים ושונים של מקררים הקיימים בשוק כיום. הבחירה הנכונה יכולה להיות משימה קצת מורכבת, אבל יש כמה סוגיות שאפשר לתת עליהן מענה כדי לעשות סדר בנושא הזה. למשל, איזה גודל של המקרר אתם צריכים? כמו כן, חשוב לבדוק כמה מקום פנוי יש לכם עבור רכישת מקרר איכותי לסופרמרקט או למכולת שלכם. 

לא פחות חשוב, בדקו מראש אילו תכונות אתם צריכים במקרר שלכם, כמו גם איזה מותג אתם מעדיפים. מעבר לכך, תמיד חשוב לקחת בחשבון את ארץ הייצור של המותג ואת שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית שתקבלו בעת הצורך. אם מדובר על מותג ישראלי, מעולה. אם לא, ודאו שיש בארץ יבואן מוסדר אשר לוקח אחריות על המקרר שלכם. 

אילו תכונות יש למקררי סופרמרקט ומכולת?

מקררי מכולות כוללים בתוכם מגוון תכונות שונות, כמו בקרת טמפרטורה וכן טרמוסטט מתכוונן, זכוכית כפולה מחוסמת ועוד. המקררים היקרים יותר הם המקררים התעשייתיים, שבדרך כלל כוללים 3 דלתות וגם יותר. בעלויות ממוצעות של כ-10,000 ₪, ניתן לרכוש מקררים תעשייתיים עם 3 דלתות.

המקררים המתקדמים יותר מגיעים עם תכונות כמו רגליים מתכווננות, קירור אקטיבי, מספר גדול יותר של מדפים ועוד. מקררי 3 דלתות בדרך כלל יכולים להכיל סחורות בנפחים של כ-1,400 ליטר ומעלה. אם תרצו מקרר איכותי לסופרמרקט אבל זול יותר, ניתן לרכוש מקררים קטנים יותר בעלויות ממוצעות של כ-1,500 – 5,500 ₪ ומעלה. 

הוזלת מחירי מקרר סופרמרקט – אפשרי וכדאי? 

כאשר חנות מכולת זקוקה למקרר חדש, עומדות בפניה 3 אפשרויות עיקריות: לקנות חדש, לרכוש מקרר משומש או לשפץ את הישן הנוכחי בעסק. שיפוץ מקרר ישן לרוב זול יותר מקניית חדש, אך הוא גם גוזל זמן ועבודה. יחד עם זאת, לא תמיד ניתן באמת להסתמך על מקררים ישנים ששופצו, זה עניין של מזל ושל סוג השיפוץ, מקצועיותו של הטכנאי וכו’. 

אם אתם נמנים בין האנשים שמאמינים כי “זול יוצא יקר”, זה בהחלט יכול להיות נכון כאשר מדובר על רכישת מקרר משומש או שיפוץ מקרר ישן. בפועל, הכי משתלם זה לרכוש מקרר חדש שניתן להסתמך עליו ב-100%. 

צרכנות