חברת ניקיון או עוזרת?

חברת ניקיון או עוזרת?

בדור העמוס שלנו כבר מזמן הבינו שזה בכלל לא נחשב כפינוק או מותרות לבקש עזרה בניקיון. אנחנו חיים במרוץ תזזיתי, משכימים בבוקר רצים לעבודה, חוזרים בערב עייפים, הילדים גם הם דורשים את שלהם ובצדק, לאחר יום שלם שלא ראו אתכם הם רוצים קצת זמן איכות ולא שתרוצו למשרה השנייה שלכם, לעבודות התחזוקה של הבית.

איך לבחור

אז החלטתם ש-בסדר… יש סדרי עדיפויות, לבית ולרצפה לא כל כך ישנה אם עובד ניקיון ינקה אותם, לעומת זאת זמן איכות למשפחה זה משהו שאין לו מחליף וגם לא תחליף…

נקלעתם לדילמה. מה ואיך לבחור? מה עדיף? חברת ניקיון או עוזרת בית פרטית, ננסה בדברים הבאים לעשות לכם מעט סדר ולהקל עליכם את הבחירה.

מבחינה חוקית- כאשר אתם מעסיקים עוזרת בית אתם אחראיים לתשלום הביטוח הלאומי עבורה, במקרה של פיטורים אתם תהיו אחראיים לתשלומי פיצויים, כמו כן במקרה של תאונה או פציעה במהלך העבודה הטיפול במתן הפיצויים גם יהיה ‘כאב הראש’ שלכם. אך אם תלכו על חברת ניקיון תהיו פטורים מהעול הזה, חברת ניקיון היא זו שאחראית לכל הפרוצדורה הזו.

קביעות העבודה– אם החלטתם על יום ניקיון מסוים וקבוע ולקחתם עוזרת שהסכימה לעבוד בשעות ובימים המסוימים הללו, במקרה והיא לא תוכל יום אחד להופיע לעבודה ביום המיועד, אתם עלולים להיתקע בלי ניקיון, בחברת ניקיון לעומת זאת לא ישאירו אתכם ‘על המים’, הם יהיו אחראיים לשלוח עובד חילופי שיעשה את העבודה לשביעות רצונכם.

הימנעות מחיכוכים עם עובד שלא מוצא חן בעיניכם– כאשר אתם מעסיקים עוזרת באופן פרטי ואתם אנשים רגישים ומתחשבים, יהיה לכם קשה להעיר לה או לנזוף בה על עבודה לא טובה, וכמובן יהיה לכם קשה לפטר אותה, כאשר אתם מעסיקים עובדים של חברת ניקיון תוכלו לפנות אליהם על כל תלונה או בקשה והידיים שלכם תשארנה נקיות…

ניקיון.צילום עמיעד טאוב
ניקיון.צילום עמיעד טאוב

מחיר סביר– עוזרת בית פרטית עלולה לדרוש מחירים גבוהים על פי רצונה ועלולה גם להיעלם יום אחד כאשר תמצא עבודה משתלמת יותר, לעומת זאת חברת ניקיון טובה ואמינה תציע מחיר סביר ותיתן שירות הולם תמורתה, כמובן שמומלץ לעשות סקר שוק לפני שבוחרים.

אז אם התלבטתם בין חברת ניקיון או עוזרת בית ברור שתלכו על האופציה הטובה פי כמה וכמה, חברת ניקיון תיתן לכם שירות מושלם, ניקיון יסודי ואיכותי במחיר שישתלם לכם ואתם תיהנו מראש שקט ובית נקי מטופח ונעים.

מחפשים חברת ניקיון מקצועית שתעשה את העבודה עבורכם? כנסו עכשיו

 

צרכנות