כל היתרונות של רכבי טויוטה 2016

כל היתרונות של רכבי טויוטה 2016

יצרנית הרכב טויוטה זוכה להצלחה בישראל והיא נחשבת למועדפת על בני המגזר הדתי. הסיבה לכך קשורה לשורה ארוכה של יתרונות, שבאים לידי ביטוי באופן בולט בדגמי 2016. כדאי להכיר את היתרונות האלה ולהשתמש בהם על מנת לבחור רכב משפחתי. בנוסף, תנאי המימון הנוחים מאפשרים לבעלי משפחות באיזור השומרון או בנימין להשתמש בדגמי טויוטה בתור רכב שני או אפילו שלישי.

מה הקשר בין עיצוב ואבזור לבין צרכי המשפחה שלכם?

היתרון המשמעותי ביותר של רכבי טויוטה 2016 הוא עיצוב ותדמית. לדגמי טויוטה יש תדמית חיובית שקשה למצוא בדגמי רכבים אחרים. רכבי החברה שומרים על ערכם לאורך זמן, הם מבוקשים גם בשנתונים נמוכים יותר והם מומלצים עבור בעלי משפחות, נהגים צעירים ונהגים ותיקים כאחד. בדגמי 2016 ניתן לזהות שינוי בגודל ועיצוב של מכונית מנהלים. כל אלו לא באים על חשבון מחיר נמוך, שרק מעלה את הביקוש עבור דגמי החברה היפנית.

מעבר לכך, דגמי 2016 מתבלטים בפרמטרים של נוחות ואבזור. יש להם תא מטען גדול שניתן לפתיחה בשלוש אפשרויות שונות: בשלט רחוק מקורי של יצרן הרכב, בעזרת ידית שממוקמת על רצפת הרכב או בלחיצה על כפתור שנמצא על תא המטען עצמו. המשמעות היא הפעלה נוחה במרכזי קניות וחיסכון משמעותי בזמן במהלך נסיעות ארוכות עם כל המשפחה המורחבת.

בטיחות מעל הכל – לצד ביצועי מנוע וצריכת דלק חסכונית

אי אפשר לדבר על יתרונות של רכב משפחתי בלי להתייחס לבטיחות. בדגמי טויוטה 2016 , כפי שאתם יכולים לצפות באתר טויוטה חיפה, מוכיחים שהבטיחות מעל הכל, עם חידושים טכנולוגיים מעוררי השראה. קודם כל, מי שקונה את הרכב דרך היבואנים המורשים יכול לקבל אחריות לשנה או עד 25 אלף ק”מ. האחריות תקפה מיום העברת הבעלות והיא ניתנת עבור כל מערכות הרכב. דגמי החברה עוברים בדיקות קפדניות על ידי אנשי צוות טכני מוסמך והם עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. לדגמי 2016 יש את תווי התקן הנדרשים על ידי האיחוד האירופי, התקן בארצות הברית והתקן האסייתי.

רכב טויוטה.צילום באדיבות טויוטה מתם מוטורס חיפה
רכב טויוטה.צילום באדיבות טויוטה מתם מוטורס חיפה

כלי הרכב של טויוטה מעניקים ביטחון ושקט נפשי ובשנת 2016 הצליחה החברה להציף רף גבוה מאי פעם. דוגמא לכך היא המנוע שמגיב היטב גם בתנאי נסיעה לא רגילים. תיבת ההילוכים הרציפה ברכבים המשפחתיים מגיעה עם שבע דרגות, מתרגלים אליה בקלות והיא לא דורשת ניסיון משמעותי בניצול היכולות. צריכת הדלק של דגמי 2016 גם היא מצוינת ועומדת ברוב הרכבים על 11-13 קילומטרים לליטר.

לסיכום, התמורה לכסף בדגמי 2016 של חברת טויוטה באה לידי ביטוי בעיצוב, בתדמית, בנוחות, באבזור וברמת הבטיחות. אלו דגמים משתלמים בטווח הקצר והארוך וההוכחה לכך היא צריכת דלק נמוכה. מומלץ לפנק את המשפחה עם הדגמים החדשים וניתן לבחור מבין היצע רחב של אפשרויות.

 

צרכנות