השר ארדן ביש”ע:”אני בונה תוכנית להתמודדות עם החרמות על יהודה ושומרון”

השר ארדן ביש”ע:”אני בונה תוכנית להתמודדות עם החרמות על יהודה ושומרון”

השר גלעד ארדן ערך השבוע  מפגש עם ראשי מועצת יש”ע בהשתתפות 12 ראשי רשויות ממרחב יהודה שומרון והבקעה. המפגש נערך באתר שילה הקדומה ועלו בו נושאים שונים הקשורים לפעילותו של השר. פריסת תחנות כיבוי אש, הוספת תקני שיטור ואבטחה, הקמה של מרכזי חירום, פעילות נגד ההסתה ברשות הפלסטינית וטיפול בbds .
במפגש השתתפו אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע וראשי הרשויות שלמה קטן, אסף מינצר, אריה כהן, חננאל דורני, שי אלון, דווידי פרל, אלי שבירו, יגאל להב, דוד אליחאני, יוחאי דמרי, גיא יפרח סגן ראש העיר מעלה אדומים, וכן שילה אדלר מנכ”ל מועצת יש”ע יגאל דילמוני סמנכ”ל מעצת יש”ע תמר אסרף דוברת המועצה האזורית מטה בנימין ונציגי ציבור נוספים.
ראשי הרשויות ציינו לשבח את עבודת המשטרה ופעילות השוטרים יחד עם ההתיישבות לביטחון האזור ואיכות החיים, והעלו צרכים על תוספות תחנות כיבוי אש ותחנות משטרה בישובים שונים.

השר גלעד ארדן בבנימין.צילום מרים צחי
השר גלעד ארדן בבנימין.צילום מרים צחי

אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע בירך את השר על הביקור ואמר: “אנחנו מתפתחים וגדלים בהתיישבות וישנם צרכים של אזור מתפתח. הראיה שלנו היא ארוכת טווח ומטרתנו להשתפר ולשפר את החיים כאן בתחומים רבים ובעיקר בנושאים שקשורים למשרדים עליהם אתה אמון” רואה הוסיף : “הביקור שלך כאן היום הוא חיזוק לנו ולתושבים והעזרה הגדולה שלך בתחומי אחריותך הם חלק מהעתיד שלנו כאן”.

השר ארדן אמר במהלך הפגישה כי הוא מודה בשם שוטרי משטרת ישראל על השבחים למשטרה, ושחשוב לומר דברים אלו גם לשוטרים עצמם. וציין כי באזורים בהם יש מאפיינים ייחודים סביב סיטואציה ביטחונית של החודשים האחרונים ביהודה שומרון נצטרך להוסיף משאבים לאמצעים טכנולוגיים, לפרוייקט עיר ללא אלימות ולטיפול בנוער.
בנוגע להסתה ציין השר כי משרדו פעל בצורה אקטיבית בירושלים על ידי כתרים ומעצרים, והמאבק היום הוא לא נגד ארגונים אלא כנגד ציבור רחב יותר. הוא הוסיף: “צריך לעשות יותר מול ההסתה כנגד ערוצי התקשורת ומול הרשתות החברתיות שמפרסמות הסתה. לצערנו פייסבוק לא מסייעים בנושא בצורה אקטיבית, אין נציג בישראל שמוסמך לסגור עמודי פייסבוק מסיתים, וגם בזה תתמקד פעילות המשרד”.

בסיום המפגש הוצגו לשר מבחר מוצרים שיוצרו ביהודה ושומרון, והשר אמר: “כצרכן המוצרים המיוחדים מיהודה שומרון בקעת הירדן ורמת הגולן הם הכי טובים הכי טעימים והכי אכותיים. שידע כל העולם. כשר שמטפל בנושא זה אני בונה תוכנית מקיפה להתמודדות עם נסיונות להטיל חרמות על מדינת ישראל כולה ובפרט על יהודה ושומרון וניתן דגש מיוחד לחשוף את היתרונות לפעילות היצרנית והתעשייתית שנעשית כאן שמספקת עבודה ומחזקת את הדו-קיום בין ישראלים לפלסטינים. נביא משפיענים מכל העולם כדי שיכרו ויראו בעיניהם את מה שקורה כאן ולא יקנו את כל השקרים והעיוותים ששונאי ישראל מנסים לחסל את מדינת ישראל בתרגילים כמו בידול יהודה ושומרון. ובכוחות משותפים של כל האוכלוסייה נוכל לאתר זה, וננצח”

חדשות בנימין