חברות התעופה שנמצאות בקשר עם הלקוחות דרך האינטרנט

חברות התעופה שנמצאות בקשר עם הלקוחות דרך האינטרנט

הרבה מאד תחומים בעולם העסקים עברו להתנהל בצורה דיגיטלית וברוב המקרים זה מאד מוצלח. יש תחומים בעלי זיקה יותר או פחות חזקה לדיגיטל ויש חברות שמבחינתן מתן שירות טכנולוגי מתקדם זה צו השעה. חברות התעופה הן דוגמא טובה לכך. יש חברות תעופה שנחשבות למובילות ומתקדמות ויש ציפייה מהן לא רק לתת מענה טכנולוגי מתקדם אלא להוות בעצמן את חוד החנית לכך. דרך אתר אינטרנט ישראל שנקרא שירות בקליק אפשר למצוא את כל הערוצים ליצור קשר עם חברות התעופה וכך לקבל מהן מענה מהיר ויעיל בדיוק כפי שהן חרטו על דגלן שייתנו ללקוחות שלהן או למי שמתענייני בשירותים שלהן. מכיוון שחברות אלה מצטיינות בשירותים דיגיטליים מתקדמים – הרי שהן מציעות כמה וכמה ערוצי פנייה וכך הלקוחות שלהן יכולים לבחור את הדרך שתהיה להם הכי נוחה.

דוגמאות להתנהלות של חברות תעופה מובילות

חברות תעופה הן לא סתם חברות עסקיות ומסחריות אלא יש ציפייה מהן ליותר. הן נחשבות ליוקרתיות וייחודיות בנוף העסקי ולכן המענה שלהן ללקוחות צריך להיות דומה. שירות לקוחות טורקיש איירליינס למשל נחשב לאחד היעילים וטכנולוגיים ביותר, כיאה לחברה שנחשבת לאחת מהמובילות בעולם התעופה. יש מספר טלפון של הנציגות הישראלית, יש אתר אינטרנט באנגלית שאפשר לשלוח דרכו הודעה, עמוד עסקי פעיל ברשתות החברתיות וכמובן כתובת מייל כללית שאפשר לפנות אליה ולהיות בטוחים שהפנייה תגיע אל מי שצריך והמענה יועבר ללקוח שפנה כמה שיותר מהר. בעידן האינטרנט והדיגיטל אי אפשר להשאיר לקוחות באוויר וחייבים לתת להם את המענה שהם צריכים. בנוסף לכך, פניות אל חברת התעופה יכולות להיות דחופות ולכן יש חשיבות למתן המענה כמה שיותר מהר על מנת שהלקוח יוכל להמשיך בתכנוני הנסיעה שלו.

צילום: FREEPIK

רשת האינטרנט שהקלה על דרכי מתן המענה ללקוחות

אין ספק שלאחר היערכות לא פשוטה אך מקצועית ואיכותית כל חברות התעופה מצליחות לתת ללקוחות שלהן את המענה הנכון והמתאים ביותר בהתאמה לרוח התקופה. לשם כך כל חברה הייתה צריכה לפתוח מחלקה חדשה שעוסקת גם בניהול התקשורת מול הלקוחות וגם כזאת שתפתח את הפלטפורמות הדיגיטליות ברמה הגבוהה הנדרשת מהן. חברות התעופה המובילות יודעות שהן לא יכולות להשאיר את הלקוחות שלהן או הגולשים שפונים אליהן ללא מענה ולכן משקיעות לא מעט משאבים בתכנון, פיתוח ושדרוג של מערכות קיימות או חדשות. באתר המתקדם של השירות בקליק אפשר יהיה למצוא את ערוצי יצירת הקשר של מגוון חברות תעופה ובהקלקה קצרה על העכבר אפשר יהיה לפנות ישירות ולקבל את התשובות שכל אחד צריך בעת תכנון הנסיעה או החופשה שלו. כך מתנהלים כיום ברשת האינטרנט.

תיירות ונופש