התאמת גוון קונסילר לעור הפנים

התאמת גוון קונסילר לעור הפנים

איפור הוא חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של נשים רבות והוא מסייע להן להסתיר פגמים כמו שהוא מסייע להן להבליט את היופי הטבעי. כדי לעשות זאת נעשה שימוש בתכשירי איפור שונים ומגוונים, אחד מהם הוא הקונסילר המשמש אותנו כדי להסתיר פגמים שונים, החל מכתמים שחורים מתחת לעיניים ועד להסתרת פצעונים. עם זאת, לא כל קונסילר מתאים לכל סוג עור או כל צבע עור, לכן יש לבצע התאמה מדויקת שתסייע לזכות באותו מראה חלק, בריא ונקי לגמרי מפגמים. איך מבצעים התאמת גוון קונסילר במדויק? יש לנו כמה טיפים עבורכם.

מציאת הגוון המתאים – התאמת גוון קונסילר

אין ספק שאחת הבחירות המשמעותיות ביותר כשמחפשים אחר הקונסילר המדויק הוא בחירת הגוון. הבחירה צריכה להיות מדויקת והכלל הראשון הוא לבחור קונסילר בגוון בטון אחד נמוך מגוון העור הטבעי. כאשר יש כתמים כהים מאוד בולטים מתחת לעיניים ההמלצה היא לעשות שימוש בקונסילר עם גוון כתמתם שמסייע להסתיר את המראה באופן מדויק יותר.

כדי לבצע התאמת גוון קונסילר באופן מדויק לכל צורך כדאי להכיר את הקונסילרים להם יכולת לתקן צבעים שאנחנו לא מעוניינים בהם בעור. ממש כמו עם הכתמים מתחת לעיניים, כאשר אנחנו מחפשים לתקן אדמומיות ופצעונים על הפנים, נבחר בקונסילר ירוק, וכדי לתקן גוונים צהובים בעור נעשה שימוש בקונסילר סגול.

הבחירה בפורמולה המתאימה

יש כל כך הרבה סוגים של קונסילרים ומייק אפים, שלפעמים אנחנו יכולים להתבלבל מההיצע. עם זאת, אם תפעלו על פי כמה כללים בסיסיים תוכלו לבצע התאמה מדויקת שתעזור לעור לנשום, להיראות במיטבו תוך הסתרת כל הפגמים.

הנה כמה טיפים לאיפור שכדאי ליישם:

לא מעט נשים מתלבטות האם עליהם לשים את הקונסילר מעל או מתחת למייק אפ, בעוד רבות מעדיפות מתחת, קיימת גם אפשרות להניח את הקונסילר ללא מייק אפ. לעיתים קרובות, במיוחד כשמדובר על האזור שמתחת לעיניים, נשים רבות מעדיפות את המראה הנקי והצח שמתקבל לאחר יישום הקונסילר מתחת לעיניים, אחריו ניתן להניח רק פודרה ולזכות במראה רענן ומרענן.

כיצד עושים זאת? מורחים את המייק אפ על הפנים ולא באזור הקונסילר מתחת לעיניים, לאחר מכן כאשר מורחים את הקונסילר, ניתן למזג אותו מעט עם המייקאפ. כך מתקבל כיסוי מושלם עם מעט גוון מייק אפ באזור שאנחנו מבקשים שישאר בהיר יותר משאר הפנים.

ומה לגבי מרקם?

הקונסילרים יכולים להגיע במרקמים שונים ומגוונים – הם יכולים להיות נוזל או קרם, סטיק, טוש, בצנצנת וברמות כיסוי שונות, החל מכיסוי מלא לחלוטין ועד לכיסוי עדין מאוד. מתחת לעיניים נעשה שימוש בקונסילרים עם לחות גבוהה ועבור הפצעונים נעשה שימוש בקונסילרים עם יכולת כיסוי טובה.

את המריחה מתחת לעיניים נתחיל מהחלק הפנימי, ליד האף. לאחר שנניח כמות מספקת של קונסילר נטשטש אותו כלפי מטה וכלפי חוץ, רצוי להניח קונסילר גם בחלק הפנימי של העין תוך טשטוש לכיוון העפעף. מי שרוצה להוסיף לפניה גם נקודות אור מחמיאות תוכל לעשות זאת על ידי הנחת מעט קונסילר על האף, במרכז המצח ובסנטר. עבור אור בוגר נעשה שימוש בקונסילר עם ויטמין C ולחות גבוהה. מי שתעשה שימוש בתכשירים להם גם חומצה היאלורונית תהנה גם מאפקט המתיחה של התכשיר.

עצת מומחה