השר אופיר אקוניס בגוש עציון: “גם אני בעד החלת הריבונות בגוש עציון”

השר אופיר אקוניס בגוש עציון: “גם אני בעד החלת הריבונות בגוש עציון”

בימים שנושא הריבונות ביהודה ובשומרון לא יורד מסדר היום ובימים קשים אלה לאחר הפיגוע בעפרה ובמקומות נוספים באזור יהודה ושומרון יחד עם מספר ניסיונות לפגוע בתושבים יהודיים, הגיע שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) לסיור במועצה האזורית גוש עציון לצד ראש המועצה שלמה נאמן בכדי לחזק את התושבים במועצה ובכדי להצטרף לרשימת חברי הכנסת ואישי ציבור מרכזיים שמצהירים על תמיכה בהחלת הריבונות בגוש עציון בפרט ביו”ש בכלל.

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס אמר:
“אנו מביאים את כל נפלאות המדע והטכנולוגיה שמציע המשרד כאן לגוש עציון, אנחנו אחרי פגישת עבודה , סיור באולפנא ובמכון צומת. את כל הטוב שאנחנו יכולים להציע אנחנו נביא לכאן בראשות ראש המועצה שלמה נאמן ביתר שאת, כבר מעכשיו לשנים הקרובות”

בעד החלת הריבונות. ח”כ אקוניס ונאמן. צילום: יחצ

עוד אמר: “אני חייב לומר שהמקום ההיסטורי הזה-גוש עציון, הוא מאבני הייסוד של העם שלנו במשך אלפי שנים. כל מי שמערער על הזכות הזאת טועה, כל מי שמערער על הזכות הזו מטעה. כל מי שחושב שאי פעם נצא מכאן,כפי שנאלצנו לצאת מכאן בעבר טועה בענק. אנחנו כאן לנצח. כאן יגדלו עוד אלפי משפחות את ילדיהם לדורי דורות . לכן אנחנו כאן”.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר:
“אנו מברכים את בואו של חברנו היקר השר אופיר אקוניס, כאן בגוש עציון. למדנו זה עתה מהשר מושג של “עם עתיק עם עתיד ענק” זה דבר שמתבטא כאן בגוש עציון, אחד המקומות הוותיקים ביותר בארץ. כאן מהמקום הזה יוצאת בשורת הריבונות ביהודה ובשומרון, בשורת הריבונות בחבלי ארץ מולדת.
אנחנו מודים לשר על תמיכתו הרבה הן בתחום משרדו המקצועי וגם במישור הלאומי”.

Uncategorized כתבה ראשית