הר חברון: סבא אחד, ארבעה נכדים, בית ספר אחד

הר חברון: סבא אחד, ארבעה נכדים, בית ספר אחד

מתוך 300 ילדים נכנסו הבוקר לכיתות א’ במועצה האזורית הר חברון נכנסו לראשונה לבית ספר ממ”ד סוסיא גם 4 בני דודים, מנכדיו של דניאל דרמון תושב בית יתיר.

הבוקר, נרגשים ומחוייכים הצטלמו בני משפחת דרמון, הסבא דניאל דרמון ונכדיו הנרגשים לקראת פתיחת שנת הלימודים בכניסה לבית הספר ממ”ד סוסיא כשברקע הפסיפס שהכינה סבתא אלישבע ז”ל שנפטרה לפני כחצי שנה ולא זכתה לראות את נכדיה עולים לכיתה א’.

דרמון, שלו נכד נוסף שעולה היום לכיתה א’, עמית המתגורר בנטור שבגולן, אמר הבוקר לכתב מקומונט: “השנה אני נרגש יותר מתמיד, ארבעה מנכדי נכנסים בשערי בית הספר סוסיא להתחיל את כיתה א’ ואין יותר משמח מזה, אני מאחל להם שנה מלאה סיפוק והמון הצלחה בדרכם החדשה”

הסבא דניאל דרמון ונכדיו, איתמר וכרמי טייב (כיפה כתומה וכחולה בהתאמה) וזוהר מלכה (קשת פרחים) מהישוב בית יתיר ואוריה רזווג, מהישוב אביגיל הסמוך.
צילום: רוני ציון פלזנשטיין

איתמר טייב העולה לכיתה א’ סיפר: “אני מאוד מתרגש לעלות לכיתה א וכבר רוצה ללמוד עם החברים החדשים שלי, אני מאוד שמח שאני לא לבד בבית הספר ושיש איתי עוד שלושה בני דודים שהם חברים שלי”. אחיו התאום, כרמי אמר כי הוא מאוד רוצה להתחיל ללמוד בכיתה “הכי אני אוהב ללמוד תורה, מחכה כבר לראות את המורה שלי”.

ראש המועצה האזורית יוחאי דמרי ברך את הילדים הנרגשים ואמר: “אנו שמחים ונרגשים לפתוח את שנת הלימודים בהר חברון, גם הקורונה לא תמחק את החיוך של הילדים המתוקים שיוצאים לדרך חדשה, גם השנה אנחנו חווים גידול של תלמידים הנכנסים למוסדות החינוך, זו זכות גדולה עבורנו לפתח את ההתיישבות בכל התחומים, חינוך, תעשייה בריאות ועוד”.

חדשות גוש עציון והר חברון חינוך ותרבות כתבה ראשית