הרב יגאל לוינשטיין ליריב לוין ושמחה רוטמן: אל תחששו

הרב יגאל לוינשטיין ליריב לוין ושמחה רוטמן: אל תחששו

ראש המכינה הקדם צבאית “בני דוד” בעלי הרב יגאל לוינשטיין פרסם היום סרטון ובו דברי חיזוק לשר המשפטים יריב לוין ויו”ר ועדת חוקה ח”כ שמחה רוטמן, מובילי רפורמת לוין.

“יריב לוין ושמחה רוטמן”, אמר הרב לוינשטיין, “שניכם מובילים את עם ישראל היום לאחד המהלכים החשובים ביותר בתולדות הציונות, יציאת עם ישראל לחירותו”.

לדבריו, “המאבק פה איננו מאבק רק על מבנה דמוקרטי, הוא מאבק על ערכי הליבה של העם היהודי ואתם עומדים בחזית המאבק. השמאל הישראלי רק מחפש את הרגע שבו תגמגמו ותהססו. אצליהם המושג ‘הידברות’ הכוונה לזהות את הרגע של החולשה. אל תחששו”.

הרב לוינשטיין הצביע כיצד בג”ץ פעל לפרק את הזהות הלאומית, המשפחתית והאישית בכמה שלבים. “המאבק הוא על ערכי הליבה”, אמר. “בג”ץ איננו עוסק במשפטים, הוא עוסק בערכים, בערכי הליבה שלנו, מוחק את הזהות הלאומית, המשפחתית והאישית. בג”ץ קציר הפסיק את המפעל הציוני וקבע שאסור להקים יישובים יהודים ברחבי ארץ ישראל. ייהוד הגליל שווה גזענות, ושלושים שנה לא הוקם יישוב יהודי אחד מאז”.

“פסק הדין של המסתננים עשה חוכא ואטלולא מחוק השבות-מדינה יהודית”, אמר. “כל זר יכול להכנס אליה. עשה ממנה מסננת. בג”ץ לניאדו, בג”ץ דניאלוב, הפך את המשפחה האידאלית אבא ואמא. הפך את זה לאופציה ובנה אלטרנטיבות למשפחות אלטרנטיביות. מפרק את מושג המשפחה הקלאסית, המסורתית, האידאלית של העם היהודי, שהעמידה את העם היהודי ואת כל המין האנושי אלפי שנים”.

“ובסוגיית הילדה שרוצה להיות ילד בגבעת שמואל”, ציין. “פסק בית המשפט שזו זכותה וחייבים להגן עליה. מפרק את זהות היחיד; איש זה איש, אישה זו אישה”.

כל המערכת הזאת עוסקת בפירוק זהויות”, ציין. “אתם נמצאים בחוד החנית להחזיר חזרה את הזהויות היסודיות של העם היהודי; זהות לאומית, משפחתית ואישית. אל תחתו ואל תירתעו, אתם הולכים בדרך ישרה, מוסרית וצודקת, ויבוא יום וידעו כולם כולל אנשי השמאל שהלכתם בדרך ישרה

כתבה ראשית פוליטי