במתנ”ס מעלה אדומים הושק סטודיו על שם סמ”ר יהונתן עמדי ז”ל

במתנ”ס מעלה אדומים הושק סטודיו על שם סמ”ר יהונתן עמדי ז”ל

26 שנים אחרי הלילה הנורא ההוא, ליל ה-4 בפברואר 1997 שבו נפלו 73 חיילי צה”ל באסון המסוקים, במעלה אדומים עושים כבוד לזכרו של סמ”ר יהונתן עמדי ז”ל, שנפל באסון כששירת בחטיבת גולני והוא בן 20.
אתמול נפתח במתנ”ס במעלה אדומים “סטודיו יהונתן” על שמו של יהונתן, בטקס מכובד בנוכחות אמו של יהונתן רינה עמדי, ראש העיר בני כשריאל וסגן ומ”מ ראש העיר גיא יפרח.
הסטודיו המחודש נחנך לאחר ששופץ ועוצב מחדש במימון עיריית מעלה אדומים, המתנ”ס ומשפחת עמדי. כעת ישמש המקום כסטודיו למחול, לתיאטרון ולספורט לכל הגילאים.

רינה, אמו של יוני ז”ל, אמרה בטקס כי “במעמד הזה אני שמחה שיוני שלנו מונצח בסטודיו לריקוד, שבו המוזיקה והריקודים הם דבר שבשגרה. מקום שיהווה מקור לאושר, שמחה וצהלה, בדיוק כפי שהיית אתה יוני”.

צילום: דוברות

ראש העירייה, בני כשריאל, התייחס בטקס למכתב שהוציאו הוא ועשרות ראשי הרשויות, עם קריאה להידברות ולהרגעת הרוחות סביב הוויכוח בנושא הרפורמה במערכת המשפט.
“בימים אלה של מחלוקות ופילוג חברתי, חשוב לזכור את יהונתן ואת הגיבורים כמותו ולומר די לפילוג ולמריבות. כולנו אחים ולא לשווא נפלו הגיבורים ההלו, הם נפלו כדי שאנחנו נהיה מלוכדים ונאהב אהבת חינם איש את רעהו.
“לזכרו של יהונתן ולזכרם של כל אלה שנפלו במערכות ישראל, חובה עלינו ללכד את העם. אין לנו ארץ אחרת ולא נוכל ללכת מכאן. אויבינו מייחלים לנפילתנו וכוחנו באחדותנו”.

חדשות מקומיות כתבה ראשית