הפרויקט של רביבו הופיעו בקדומים במסגרת מיזם “בימות פיס”

הפרויקט של רביבו הופיעו בקדומים במסגרת מיזם “בימות פיס”

תושבי קדומים והסביבה, נהנו השבוע מהופעה מקפיצה של הפרויקט של רביבו, במסגרת מיזם בימות פיס. מופע מרגש זה, פתח את אירועי הקיץ בישוב. ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, בירך את הקהל שגדש את האולם המלא והודה למפעל הפיס ולחברי הפרויקט של רביבו, על התרומה המשמעותית לפעילות התרבותית במועצה.

המיזם מתקיים זו השנה התשיעית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת “בימות פיס” הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות  להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

עמרי לוטן, מנכ”ל מפעל הפיס: “מפעל הפיס ממשיך להוביל את תחומי האמנות והתרבות בחברה הישראלית ומשיק את מיזם “בימות פיס 2019″. המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ונועד להנגיש מופעי תרבות פופולאריים לערי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. ההצלחה הרבה והביקוש בשנה שעברה, הובילה אותנו להרחיב משמעותית את הפרויקט, שיהיה השנה הגדול ביותר עד כה. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים וליהנות ממופעי תרבות של ענקי הזמרים הישראלים בחינם או בתשלום סמלי של עד 30 שקלים”.

הפרויקט של רביבו בקדומים. צילום: גיא משה חי
חברי הפרויקט של רביבו וראש המועצה חננאל דורני.
צילום: גיא משה חי
חדשות שומרון כתבה ראשית