המועדונים הטובים באתונה

המועדונים הטובים באתונה

נופש וחופשה ביוון זו בחירה מעולה עבור ישראלים שרוצים לשבור מעט את השגרה, לנוח, לבלות ולספוג תרבות שונה. אם אתם מחפשים לשלב בין נופש וחופשה לחוויה מודרנית בעיר העתיקה, העיר אתונה היא הזדמנות נפלאה וטיסות לאתונה ניתן למצוא כמעט בכל טווח המחירים ובכל התאריכים.

אילו טיסות יש לאתונה בעונת הקיץ ומהם המועדונים הכי שווים בעיר?

טיסות לאתונה:

ביקור בעיר אתונה שביוון הוא חוויה המשלבת בין תרבות עתיקה לחיים המודרניים והעכשוויים ולכן, זהו מקום מושלם לתיירים המחפשים לבלות ולחיות את חיי העיר וחיי הלילה התוססים ויחד עם זאת לספוג תרבות אחרת בעיר מיוחדת המכילה מבצרים ומבנים עתיקים בעלי רקע היסטורי ותרבותי. בשל שרידים וממצאים ארכיאולוגים רבים הנמצאים בעיר, אתונה הוכרזה כאתר מורשת עולמי וביקור בעיר הוא חוויה מעניינת ומרתקת במיוחד. לצד כל זאת, אתונה מכילה שפע מרכזי קניות, מסעדות ומועדונים.

מחפשים טיסות זולות לאתונה בעונת הקיץ?

עונת הקיץ היא עונה עמוסה על שדה התעופה ממנו יוצאים טיסות רבות מדי יום למגוון רחב של אזורים ומחירי הטיסות עולים. יחד עם זאת, טיסות לאתונה ניתן למצוא גם בעונה החמה במחירים נוחים ומשתלמים שכן זהו יעד הקרוב לישראל. טיסה ישירה לאתונה עורכת כשעתיים בלבד.

טיסות זולות לאתונה ניתן למצוא אונליין ברשת, ואם אינכם ממהרים – עצירת ביניים תוזיל משמעותית את המחירים. כמו כן, אם את גמישים בתאריכים, תוכלו למצוא טיסות זולות לאתונה גם בעונת הקיץ על ידי שינוי התאריכים, לרוב בתחילת יולי או בסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר.

מקומות בילוי באתונה:

נופש באתונה. תמונה: pixabay

אתונה היא עיר תיירותית ולכן, בקלות רבה תמצאו מקומות בילוי רבים החל ממסעדות מכל הסוגים וטברנות המציעות חוויה מקומית. כמו כן, באתונה חנויות שופינג, בתי קפה מקומות לינה רבים ומועדונים לאלו המחפשים את חיי הלילה של העיר. היוונים ידועים כעם שמח שאוהב לחגוג ואכן זה המצב. שפע המועדונים והברים השונים שתוכלו למצוא בעיר אתונה מראים על אהבתם הרבה של העם היווני לצאת ולחגוג ולשמוח את החיים.

מועדונים וברים מומלצים באתונה:

כמבקרים באתונה, תוכלו לבחור ואף לעשות סיבוב בכמה מועדונים שונים במהלך הלילה כפי שאוהבים היוונים, החל מברים, דאנס-ברים ומועדונים. באזור המרכז של אתונה תוכלו לעבור בין הברים הפופולאריים. “Monk wine bar”, ו”The Clumsies” ידועים כשני הברים המובילים במרכז העיר אך באזור תמצאו שפע של ברים נוספים.

על רצועת החוף תוכלו ליהנות משפע של מועדונים שבמשך היום מציעים אוכל וקפה ועם רדת החשכה הופכים לחגיגה. ב- Bikini Beach Bar תכלו ליהנות ממוזיקה לטינית וחוויה מקומית. Bolivar Beach Bar מועדון מומלץ ותוסס אליו מגיעים דיג’יים מכל העולם ובוא מתנגנת מוזיקה אלקטרונית משובחת. לחילופין ב” Akrotiri תוכלו לחוות חוויה במועדון יוקרתי.

וכמובן, שזו רק ההתחלה ובאתונה תוכלו לגלות מועדונים רבים נוספים. אז גם לספונטניים שרוצים לצאת לבלות, טיסות לאתונה תוכלו למצוא ברגע האחרון ובמחירים משתלמים!

צרכנות