המאחז לזכר הרב דרוקמן פונה| יוסי דגן דורש: “שידוד מערכות מיידי ואיתחול המערכת”

המאחז לזכר הרב דרוקמן פונה| יוסי דגן דורש: “שידוד מערכות מיידי ואיתחול המערכת”

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הממשלה על הפינוי לפני השבת: “בחרנו בממשלה שתיישב את הארץ ולא תהרוס אותה. התמונות של פורעים ערבים זורקים אבנים על המפונים והמפנים – מתאימות לממשלה שעברה מן העולם. יש לעדכן את נהלי המנהל האזרחי באופן מיידי”

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הממשלה בעקבות נרס ההיאחזות “אור חיים”, שהוקמה בשומרון לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ”ל.
דגן כתב בצאת השבת בעמוד הפייסבוק שלו: “אסור לממשלה להתנהג כמו הממשלה הקודמת שהעם מאס בה. ממשלת הימין צריכה להתנהל כממשלת ימין.
המצב המביש הזה שיהודים נגררים ובתים נהרסים בארץ ישראל, כשעשרות פורעים ערבים עומדים בצד וזורקים אבנים על המפונים ועל המפנים – מתאים לממשלת השמאל שתודה לאל עברה מן העולם, ולא לממשלת הימין המלא.

קרדיט: יוסי דגן

הממשלה הזו לא יכולה להתנהג כמו הממשלה הקודמת, שהעם הקיא אותה בדיוק בגלל דברים כאלו. אני מצפה לבדק בית, לשידוד מערכות מיידי ולאיתחול מחדש של המערכת. אנחנו בחרנו בממשלה הזו כדי ליישב את ארץ ישראל ולא להרוס אותה” – כתב יוסי דגן – “כשממשלת ישראל הורסת התיישבות שהקימו אזרחי ישראל לזכר הרב דרוקמן, כשממשלת ישראל הורסת יישוב בנקודה אסטרטגית ביטחונית בלב ארץ ישראל המשמר אדמות מדינה, במקום להרוס אלפי מבנים בלתי חוקיים שנבנו בהשתלטות העבריינית של הרשות הפלסטינית בשטחי C.

אסור לממשלה החדשה להיות כמו הממשלה הקודמת ולהפלות את היהודים לעומת האוייבים.
הממשלה הייתה צריכה להסדיר את היישוב החדש ולא להרוס אותו. אנו הגענו לארץ ישראל כדי לבנות אותה ולא כדי להרוס אותה במו ידינו.
אסור לממשלה החדשה להיות כמו הממשלה הקודמת שהעם מאס בה.
העם מצפה לממשלת ימין לא רק בדיבורים אלא גם במעשים”.

חדשות שומרון כתבה ראשית