העיר אריאל רושמת שיא ארצי ביציאה לשנת שירות ומכינות

העיר אריאל רושמת שיא ארצי ביציאה לשנת שירות ומכינות

מנתונים שהתקבלו התברר כי אריאל היא הרשות שהוציאה השנה הכי הרבה בני נוער למכינות ושנת שירות מכלל הרשויות בארץ! סה”כ 131 בוגרות ובוגרים ערכיים וחדורי מוטיבציה בחרו ללכת ולהשתתף במסגרת מכינות ושנת שירות. בנוסף, 68 בוגרות ובוגרים שלנו כבר התגייסו לצה”ל.

ראש העיר אלי שבירו: “העיר אריאל החזיקה בתואר המכובד של קבוצת ההכנה לצה”ל הכי גדולה בארץ לאורך מספר שנים, אך נתוני הגיוס והיציאה למכינות ושנת שירות הצליחו להפתיע גם אותנו, לאור העובדה כי אלו הנתונים הגבוהים ביותר שהגענו אליהם גם ביחס לשנים עברו!”

תוצאות אלה הינן פרי של מאמץ מערכתי והשקעה מסיבית בחינוך בעיר, כחלק מאסטרטגיה שמוביל ראש העיר אלי שבירו בשיתוף מנהל אגף החינוך ארז אמבר.
עברם הצבאי של השניים שבירו, כסא”ל בגולני ואמבר כקצין בשייטת, מוביל אותם להחדרת מוטיבציה וערכים לנוער ואין זה מראה נדיר לראות את השניים רצים שכם אל שכם גם עם אלונקות על כתפיהם עם קבוצת “אחריי” הפועלת בעיר.

קרדיט: דוברות עיריית אריאל

זה המקום להודות לכלל בעלי התפקידים ובמיוחד לרכז ההכנה לצה”ל שלומי כהנא שהוביל והגדיל משמעותית את הקבוצה והפעילות, וכמובן תודה מקרב הלב מגיעה לצוות החינוכאים באריאל: המנהלים והמנהלות, המורים והמורות, היועצות והסייעות ולכל מי שמלווה את ילדנו מהגן ועד סיום התיכון – שעבודת הקודש והאהבה שלהם סייעו לסלול את הדרך להצלחה.

אכן בשורות נהדרות שרק מוכיחות שההשקעה הגבוהה בחינוך באריאל מוכיחה את עצמה שוב בכל שנה ויש לנו נוער מצוין ואיכותי להתגאות בו!

חדשות אריאל חינוך ותרבות