הנרצח בפיגוע הירי הבוקר: אלחנן קליין אב ל 3 מהישוב עינב שבשומרון

הנרצח בפיגוע הירי הבוקר: אלחנן קליין אב ל 3 מהישוב עינב שבשומרון

הנרצח בפיגוע הירי הבוקר (חמישי) בין שבי שומרון לעינב הוא אלחנן קליין אב ל 3 שהיה בדרכו חזרה מהמילואים.
אלחנן (29) מהישוב עינב שבשומרון, הותיר אחריו אשה ו 3 ילדים בגילאים שנה עד חמש. זכה רק לפני שנה בתעודת הצטיינות ממפקד אוגדת איו”ש על חיסול מחבל.
אלחנן – גדל בישוב שדמות מחולה, אשתו מורה לספורט בבית ספר ישוב הר ברכה, בהריון עם בנם הרביעי. היה לוחם בדרכו לישוב בחזרה ממילואים.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בישר לאלמנה יחד עם רב הישוב, רכזת הקהילה של הישוב עינב וקצין מילואים שמשרת בישוב את הבשורה המרה.
מהישוב עינב נמסר: “בצער רב ובלב דואב התבשרנו הבוקר על הרצחו של חברינו היקר והאהוב אלחנן קליין הי”ד. במלחמה הקשה שעם ישראל מתמודד איתה, ענב איבדה אדם ענו, מאיר פנים, שמח, גיבור ומלא בנתינה שהשפיע בענב רבות על כל מי שהיה סביבו. הישוב ענב כולו אבל עם המשפחה על האובדן הנורא”.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר: “אלחנן היה גיבור אמיתי, אב ל 3 ילדים קטנים ועוד תינוק שבדרך שלא יזכו יותר לחבק את אביהם. הלב נשבר. ההתיישבות בשומרון כולה מחבקת את חיילי צה”ל ומערכת הבטחון יחד עם כל עם ישראל. צה”ל וההתיישבות בשומרון הם חגורת המגן של מדינת ישראל, אנחנו כואבים, אנחנו בוכים, ואנחנו נרים את הראש עם כל עם ישראל וניתן מכה אחת אפיים לאויבינו הרצחניים הברברים. כולנו עם אחד ויחד ננצח”

ביטחוני חדשות שומרון כתבה ראשית