המשחקים המובילים לאקס בוקס 360

המשחקים המובילים לאקס בוקס 360

אקס בוקס ממשיכה לחדש ולהציע מגוון רחב של משחקים בכל הסגנונות. למשתמשים חדשים או וותיקים, כדאי להכיר כמה מבין המשחקים המומלצים, השווים והמובילים. אוהבים משחקי מכות? אולי מה שאהוב עליכם יותר מכל אלה הם משחקי היריות? ואולי אתם בעניין של משחקי כדורגל או שאתם יותר בעניין של אקשן ואימה? לא משנה מה הסגנון שלכם, להלן 5 משחקים לאקס בוקס 360, שגם אתם תתמכרו אליהם במהירות ולא תוכלו להניח מהיד.

צבי הנינג’ה יוצאים לקרב

באקס בוקס שפע של משחקי קרבות ומכות, אך לא כולם מגיעים באותה רמה של צבעוניות, חינניות ואקשן ללא מעצורים. מכירים את צבי הנינג’ה, הלוחמים ללא חת? במשחק מלא האדרנלין Teenage mutant ninja turtles in Manhattan  תוכלו לנצח את הרעים בהנהגתו של שרדר הנורא. הפגינו את מיטב כישורי הלחימה שלכם, היעזרו בכלי הנשק השונים ונצחו בוסים מטילי מורא. המשחק מתאים לכמה שחקנים המשחקים זה לצד זה, ממש כמו צבי הנינג’ה האמתיים. התחברו לרשת ושחקו באינטרנט עם החברים, כאיש אחד.

צילום: עמיעד טאוב

הבקיעו גול בפיפ”א החדש

אם אתם מחפשים חוויית ספורט שאין לה תחליף, יש משחקים לאקס בוקס 360 שפשוט נולדו בשבילכם. אם אתם מכירים דבר או שניים במשחקים המובילים ביותר בעולם, גם אתם כבר מכירים בוודאי את המותג הידוע פיפ”א. וכעת זהו הזמן הנכון להתחדש עם הגרסה העדכנית של המשחק האהוב. פיפ”א 2017 מציעה לכם חוויית משחק הרבה יותר עוצמתית מבעבר, עם שיפורים וחידושים מרהיבים. התנועה חלקה, החוויה אמיתית, השחקנים נפלאים. אז תכננו את קבוצת החלומות שלכם, בחרו את היריבים, התחרו בשמות הגדולים, מהקבוצות הגדולות בעולם. הבקיעו שערים ונצחו במשחקים ואולי תהיו מלכי השערים ומלכי כר הדשא הבלתי מנוצחים.

שוטרים נגד גנבים

פעם נהגו הילדים לשחק שוטרים נגד גנבים בשכונה, מדמיינים שיש להם אקדחים ואזיקים. כשיש משחקים לאקס בוקס 360 שמעניקים חוויה מציאותית של מלחמה בפשע, כבר לא צריכים לדמיין. אחד המשחקים המובילים, שהוא פשוט חובה לכל מי שאוהב משחקי אקשן יריות מלהיבים נקרא battlefield hardline. זהו כותר נוסף מהסדרה הידועה של משחקי יריות בגוף ראשון והמשחק נותר ריאליסטי, מהיר ועם אפשרות לריבוי שחקנים. המשחק התקבל בהתלהבות רבה והוא ממשיך את ההצלחה של הכותרים המוקדמים יותר.

משחק אימה – הנוסע השמיני

אם אתם בעניין של פחד ואימה, יש משחק אחד שאתם חייבים לעצמכם, ולמשחק הזה קוראים Alien: Isolation. אחד מסרטי המדע בדיוני והאימה הגדולים של כל הזמנים, זה שקיבל בישראל את השם “הנוסע השמיני” זוכה כאן לכבוד הראוי לו. המשחק לוקח אתכם לאווירה המצמררת של הסרט המקורי. אתם מוזמנים ללוות את ביתה של ריפלי האגדית, אחת מהגיבורות הנשיות הגדולות של כל הזמנים בקולנוע. הילחמו, עברו את כל המכשולים והתמודדו עם חייזרים מאיימים.

 

 

צרכנות