“המעצבת הגרפית באפרת תצטרך לדעת לעצב מודעה בהתאמה לבית לחם”

“המעצבת הגרפית באפרת תצטרך לדעת לעצב מודעה בהתאמה לבית לחם”

“תחנת הדלק בצומת גוש עציון תמיד עמוסה כיוון שהפלסטינים יודעים ששם הם יכולים לרכוש את הדלק הכי איכותי בסביבת המגורים שלהם, אנחנו חייבים לשנות תפיסה, לראות בשכנים הפלסטינים כאפשריים למעגל הלקוחות. בעתיד מעצבת גרפית באפרת תצטרך לעשות התאמה למודעה בבית לחם” . את הדברים האלה על הצורך לבנות הרבה יותר שיתופי פעולה כלכליים עם הפלסטינים אמר עודד רביבי ראש מועצת אפרת ומחזיק תיק יחסי החוץ במועצת ישע בוועידת העסקים יו”ש 2019 שנערכה בגוש עציון בסוף השבוע.

ועידת העסקים יו”ש נולדה כיוזמה מקומית של רביבי ושל מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח אפרת אדמונד חסין והשנה, הועידה כבר מתקיימת במתכונת רחבה הרבה יותר בהשתתפות ראשי רשויות ביו”ש ונציגי החברות הכלכליות בהן. בין היתר לקחו חלק מוא”ז הר חברון, מטה בנימין, שומרון גוש עציון, קריית ארבע ואפרת.

צילום: אדמונד חסין

במהלך הכנס כאמור ביקש רביבי להציג לנוכחים תפיסות אחרות “אתם מדברים על קשיים בגידול מעגל הלקוחות ועל הדרכים השונות להביא לקוחות חדשים. אני אומר זה כאן, רמי לוי הצליח בגוש עציון כפתח את החנות ליהודים וערבים. תחנת הדלק בגוש עציון כל הזמן עמוסה כיוון שהפלסטינאים יודעים ששם הדלק האיכותי ביותר שהם יכולים לרכוש באזור. צריך לחשוב איך להפוך את האוכלוסייה הערבית לחלק ממאגר הלקוחות שלי. ניתן לשלוח, ניתן לפרסם וניתן לשלם גם מבלי להיות שם פיזית. מעצבת גרפית באפרת צריכה לדעת לעצב מודעה גם לבית לחם. ככל שנדבר יותר, נדע לייצר הכללה של כולם וללא גבולות אנחנו נוכל לנצח”.

חדשות אריאל חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית