הליך פונדקאות בגיאורגיה: “להביא ילד לעולם”

הליך פונדקאות בגיאורגיה: “להביא ילד לעולם”

הליך הפונדקאות מאפשר להורים המיועדים להביא ילד לעולם, זו בחירה נבונה הנובעת מכורח המציאות מאחר ויש זוגות והורים מיועדים שאינם יכולים להביא תינוק לעולם כדרך הטבע. את הליך הפונדקאות אפשר לעבור בישראל או במדינות מסוימות בחו”ל, ביניהן גיאורגיה.  

החוק לנשיאת עוברים (חוק הפונדקאות) במדינת ישראל מגביל את ההורים המיועדים מאחר והחוק מאפשר רק לזוגות שהם גבר ואישה נשואים או בברית זוגיות, ולנשים ללא בן זוג, לעבור את ההליך בארץ. הורים מיועדים אחרים נאלצים לעבור את הליך הפונדקאות בחו”ל. לא מעט מהזוגות הישראלים בוחרים לעבור את הליך הפונדקאות בגיאורגיה משיקולים עליהם נרחיב בהמשך הכתבה.

בחירה נכונה של סוכנות פונדקאות

כדי לעבור את הליך הפונדקאות במדינה כמו גיאורגיה יש לבחור סוכנות פונדקאות מקצועית ובעלת ותק וניסיון עשיר. הבחירה בסוכנות פונדקאות כמו המרכז להורות מאפשרת להורים המיועדים לקבל מעטפת שירותים רחבה, כולל ייעוץ וליווי משפטי, ליווי רפואי צמוד, תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, איתור אם פונדקאית בגיאורגיה ועוד – כך ההורים המיועדים חוסכים זמן ולא מעט כסף, הם זוכים לייעוץ מקצועי בתחילת ההליך, לליווי צמוד הכולל תמיכה רגשית הנחוצה להורים המיועדים ולפתרונות מתקדמים וייחודיים המשפיעים על הצלחת הליך הפונדקאות בחו”ל ועל החוויה שההורים המיועדים עוברים.

באופן כללי, הליך פונדקאות בגיאורגיה במרכז להורות מבוסס על השלבים הבאים:

  • פגישת הכרות ראשונית עם ההורים המיועדים, ההורים מקבלים ייעוץ מקצועי והסברים מפורטים על מנת לבחור את מסלול הפונדקאות המתאים ביותר עבורם.
  • פתיחת תיק ואיסוף מסמכים להתנעת ההליך.
  • איתור ובחירת אם פונדקאית בגיאורגיה, בהתאם לקריטריונים שהחוק המקומי קבע.
  • בחירה של תורמת ביציות, ההורים המיועדים יכולים לבחור את התורמת מתוך מאגר גדול ועדכני הכולל תמונות, רקע רפואי ומידע אישי על התורמת.
  • ארגון המסמכים להתחלת הטיפול.
  • פתיחת חשבון נאמנות.
  • טיפול ומעקב אחר האם הפונדקאית בגיאורגיה, לרבות מעקב הריון ודיווח שוטף להורים המיועדים.
  • הכנות לקראת הנסיעה של ההורים המיועדים לגיאורגיה.
  • ארגון דירה להורים המיועדים בבירת גיאורגיה, הדירה משמשת את ההורים המיועדים במהלך כל שהותם, מרגע הלידה ועד החזרה לישראל עם התינוק.
  • טיפול במעמד המשפטי של הילוד.
פונדקאות
Pixabay

ליווי רגשי להורים המיועדים וקליניקה מתקדמת בגיאורגיה

הליך הפונדקאות ממושך ודורש סבלנות והתמדה, במהלכו ההורים המיועדים זקוקים לא פעם לייעוץ מקצועי, לליווי צמוד של אנשי מקצוע מנוסים ולתמיכה רגשית. ליווי רגשי מהווה גורם חשוב כאשר בוחרים סוכנות פונדקאות.

כדאי לדעת כי הליך הפונדקאות בגיאורגיה באמצעות המרכז להורות אינו מחייב קבלת אישור מהוועדה לאישור הסכמים נשיאת עוברים. ההליך עצמו מבוצע ומתקיים בקליניקה גיאורגית אמריקאית הנחשבת למובילה בתחומה, תוך ליווי צמוד של צוות המרכז להורות הכולל רופאים ישראלים, גניקולוגים, עובדים סוציאליים, עורכי דין ועוד.

ראוי לציין כי הליך הפונדקאות בגיאורגיה זול יותר בהשוואה לעלויות בישראל, כמו כן ההליך מהיר יותר עד התחלת הטיפולים מאחר ואין צורך באישור עקרוני מהוועדה, ויש יתרונות נוספים עליהם תשמעו בפגישת הייעוץ.

Uncategorized