הכספת ננעלה – מה עושים?

הכספת ננעלה – מה עושים?

המפתח לכספת אבד? שכחתם את הקוד לכספת הדיגיטלית? מה עושים? יש להזמין פורץ כספות לשירותי פריצת כספות

המנעול בעידן המודרני הוא מנגנון האבטחה הבסיסי של בתים, משרדים, בנקים ועוד. כאשר אנו מבקשים לשמור על הפריטים יקרי הערך שלנו (תכשיטים, כסף, מסמכים, נשק ועוד) באופן הבטוח ביותר, הרי שאנו דרושים בשימוש מושכל בהתקנת כספות ביתיות, כספת נסתרת, כספת ייל, כספות כבדות וכל מתקן אחר המסוגל לסייע לנו בשמירת החפצים היקרי ערך לנו, שמירה על הביטחון האישי וברמת אבטחה סבירה. ובכל זאת, ככל שהשתכללו מנגנוני ההגנה, הרי שהלכו והתפתחו בהתאם גם סוגי המנגנוני נעילה ורמת עיצובם. כיום, קיימים מגוון סוגי כספות המתאימות לצרכים שונים- הנפוצות שבהן הכספות הביתיות. שירותיו של מנעולן מוסמך הם הרבה יותר חשובים ונחוצים לנו בעת הצורך להחליף מנעול כל שכן לפרוץ את המנעול כשנתקעים מחוץ לבית. מנעולן חייב להתאים עצמו להתפתחויות והתקדמויות הטכנולוגיות המתקדמות עם הזמן.

כפי שהזכרנו, מנגנון הנעילה הוא החלק החשוב ביותר המפריד בין הפנים מבנה לחוץ, בין המקום הפרטי למקום הציבורי. בעולמנו המתקדם שהטכנולוגיה מתקדמת ומשתכללת וככל שהשימוש במכשירים הדיגיטליים הולכת וגוברת ופוחת השימוש בשימוש האדם במכשירים, הרי שגם מנגנוני המנעולים מתקדמים בטכנולוגיה העדכנית. ניתן לראות זאת בכספות אשר השימוש במפתח לצד כספות ביתיות חכמות הננעלות על ידי מספר קוד, טביעת אצבע, קרנית העין ועוד מגוון שיטות חדשניות המתאימות לרוח הזמן ולקדמת הטכנולוגיה המוכרת לנו.

ואולם, במקרה של תקלה במנעול או במפתח, או בכל חלק במנגנון הנעילה, הרי שצריך לפנות לבעל המקצוע- המתאים לפריצת כספות באופן מקצועי. בעל מקצוע זה יספק את השירות הנדרש להשגת הכניסה לכספות הנעולות. במקרים בו יידרש לפרוץ את מנגנון הכספת בכדי לאפשר ללקוח גישה לפריטים יקרי הערך או במקרה שבו שכחו את קוד הכספת, או שאבד המפתח. במקרים אלו הדורשים פעולת פריצת כספות או שירותי פורץ כספות- במקרים רבים שנשתמש בשירותי המנעולן הרי שנגיע לפתרון הבעיה. כמובן שרק מנעולן מוסמך ומקצועי, בעל ניסיון בשירותי פריצת כספות יוכל לספק מענה תוך שמירה על אבטחה נאותה ונזק מינימלי.

למעשה המנעולן מצוי בקטגוריית בעלי המקצוע הנחוצים והיעילים ביותר כאשר נמצאים בזמן משבר ובשעות חירום אמיתיים והוא האיש שפורץ כספות או מספק שירותי התקנת כספות  – לכן חשוב שלפני כל שימוש בשירותי מנעולן – כדאי לבקש תעודת הסמכה ורישיון בתוקף וכן לבקש חוות דעת מלקוחות קודמים.

מידע כללי