הישג: אולפנת עפרה זוכת פרס החמ”ד לשנת תש”פ

הישג: אולפנת עפרה זוכת פרס החמ”ד לשנת תש”פ

תעודת כבוד למוסד החינוך האיכותי. מנהל האולפנה הרב אביה ששר קיבל את ההודעה ממ”מ ראש החמ”ד שוש נגר. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: “גאווה גדולה לבנימין”.

לאחר זכייתם בפרס החמ”ד למחוז ירושלים, מינהל החמ”ד במשרד החינוך הודיע כי אולפנת עפרה זכתה בפרס הארצי לשנת הלימודים תש”פ.

מ”מ ראש החמ”ד שוש נגר בישרה למנהל האולפנה הרב אביה ששר על החלטתם וציינה כי לאור ההישגים הכבירים של התלמידות ורוח ההתנדבות בדגש על שילוב תלמידות עם צרכים מיוחדים, העניקו למוסד את התואר היוקרתי.

הפרס יוענק בטקס רשמי לאחר חג הפורים בהשתתפות מ”מ החמ”ד שוש נגר, מפקח מחוז חינוך דתי בירושלים אלכס גליקסברג ומפקח חינוך על יסודי מחוז ירושלים קובי עמר.

צילום: דוברות בנימין

המוסד החינוכי, אשר לומדות בו תלמידות בכיתות ז’ עד י”ב, היה בין בתי הספר הראשונים בארץ שפתח כיתות משולבות לפני כעשר שנים. התלמידות יוצאות ביחד לטיולים, עושות תורניות משותפות במטבח האולפנה, מבלות יחד אחר הצהריים וניגשות יחד למבחנים.

אולפנת עפרה היא הגדולה במטה בנימין, ומונה כאלף תלמידות. במתחם המוסד יש פנימייה לבנות שמתגוררות רחוק מבית הספר, כאשר בשנה האחרונה בעקבות העמקת הקשר בין הבנות והחיים הצמודים שניהלו אחת לצד השנייה, הוחלט להרוס את מבנה הפנימייה הישן ולבנות מבנה חדש, מונגש ומותאם לתלמידות עם הצרכים המיוחדים וכך לאפשר להן לישון יחד עם חברותיהן באותו מבנה.

מנהל האולפנה הרב אביה ששר: “לימדונו חכמים לעשות דברים שלא על מנת לקבל פרס, אבל כשהוא מגיע אז ההתרגשות גדולה והתחושה נעימה מאד.

מהמוסדות הראשונים בארץ שפתחו כיתות משולבות. צילום: דוברות בנימין

אין ספק שבזכות עבודה מאומצת של הצוות, אהבה גדולה לבנות, אמון רב מההורים ושותפות עם ידידי האולפנא במועצה, במשרד החינוך בלב בנימין ובכלל- יכולנו להגיע לכל מה שהספקנו. הפרס מחייב להמשיך עוד הלאה ומעלה. שנהיה ראויים, בעז”ה.”

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ שוחח הרב ששר ובירך אותו על ההישג המרשים: “אולפנת עפרה היא דגל למצוינות וערכים התואמים את רוח בנימין. זהו כבוד גדול למועצה שמשקיעה רבות בתחום החינוך ואנו זוכים לקצור את עמלינו דרך אנשי החינוך שלנו הפרוסים בכל רחבי בנימין ועושים עבודת קודש.”

גנץ ביקש גם לברך את העוסקים במלאכה שתרמו להישג ומסר: “תודה גדולה לסגן ראש המועצה שמריהו אירגס, מנהל אגף החינוך אוריאל עובדיה וצוותו המקצועי וכמובן לרב אביה ששר ואנשי האולפנה על ההשקעה הרבה בחינוך ילידנו.”

חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית