היערכות בנושא קניית ביגוד לתינוקות לקראת הלידה

היערכות בנושא קניית ביגוד לתינוקות לקראת הלידה

כל היריון מלווה בהתרגשות עצומה של בני הזוג, אך ההתרגשות הרבה ביותר מתרחשת בהיריון הראשון לאור העובדה שכל ההתרחשות היא חדשה עבורם. זה מתחיל בבדיקות השגרתיות, ממשיך בצמיחה של הבטן ומסתיים ברגע הלידה כשיוצאים מבית היולדות בידיים מלאות. תהליך זה שאורך תשעה חודשים מביא אתו הפתעות רבות לאורכם של כל החודשים הללו ולקראת הלידה בני הזוג מבצעים היערכות בנושא קניית ביגוד לתינוקות לקראת הלידה. מכיוון שזו הקנייה הראשונה הם נעזרים בעצותיהן של בנות המשפחה הקרובה, האימהות, האחיות, הבנות דודות והחברות הקרובות וזאת כדי להבין איזה פריטים יש לרכוש ובאילו כמויות.

אתרי האינטרנט מציעים שפע רב של בגדי ילדים בשלל מידות, גוונים והדפסים. הדרך הנוחה ביותר היא להכין רשימה של הפריטים שיש לרכוש וכך לעבור בין הקטגוריות ולבחור את המוצרים שנחוצים לאחר הלידה. המידה הראשונית שמתאימה לחודש הראשון היא מידת new born  ולאחר מכן המידה הדרושה היא מגיל אפס עד גיל שלושה חודשים. לשלב הראשון יש צורך בחזיות אשר נסגרות בחלק הקדמי כדי ליצור נוחות מקסימלית לתינוקות וגם להורים, כמו כן רגליות טריקו רגילות או חמות אם מדובר בחורף. לשלב השני אפשר לרכוש בגדי גוף ארוכים כדי שיהיה לתינוק נוח וחם.

רכישה של ביגוד לתינוקות

מלבד ביגוד לתינוקות יש צורך ברכישה של פריטים נלווים בתחום הטקסטיל כמו שמיכות חורפיות ושמיכות קיציות, הן גדולות עבור השינה בלילה במיטה והן קטנות יותר כשהתינוק נרדם בעגלה בזמן הטיול היומי. כמו כן סדינים וציפות עבור המיטה וגם עבור העגלה והלול, כיוון שמדובר במידות שונות של כל אחד מהם. חיתולי טטרה מטריקו הם מוצר שמשתמשים בו רבות, במיוחד כאשר הילדים אוכלים ויש להניח את החיתול על הכתף כדי להיערך לפליטות אפשריות.

קנייה של ציוד ראשוני לתינוק

קיימים פריטים ראשוניים שההורים הטריים מזמינים לפני הלידה, כמו מיטה, שידה, עגלה וסל קל עבור הרכב. לכולם יש התלבטויות אילו פריטים לרכוש בקטגוריות הללו, לאור ההיצע העצום של מוצרים הקיימים באתרי האינטרנט ובחנויות.

החשיבה הראשונית היא לרכוש מוצרים פרקטיים, יפהפיים והכי חשוב שייוצרו על פי התקן הישראלי. רוב המיטות לתינוקות הן במידות סטנדרטיות ולכן אפשר לבחור בין הדגמים השונים על פי הנראות שלהם ובהתאם לגוון הרצוי, לבן, עץ או כל צבע אחר. לגבי העגלה, חשוב להביא בחשבון שזו תהיה עגלה נוחה להליכה בכל מקום, שיהיה נוח לקפל אותה ביד אחת ולהניח אותה בתא המטען ובעת הצורך גם לשלוף את העגלה ואת התיק הכולל ביגוד לתינוקות ביד אחת, כיוון שביד השנייה ההורה מחזיק בתינוק.

כדי להוציא את התינוק מבית היולדות יש להביא ביגוד לתינוקות וגם סל קל. מניחים את התינוק בתוך הסל קל, קושרים אותו על פי ההנחיות ולאחר מכן מניחים את הסל קל בתוך התושבת שלו באוטו וזאת לנסיעה בטוחה עד הבית. מזל טוב !

צרכנות