היום: מד”א בשיתוף החטיבה המרחבית שומרון בצה”ל נערכים לשבור את שיא התרמת הדם

היום: מד”א בשיתוף החטיבה המרחבית שומרון בצה”ל נערכים לשבור את שיא התרמת הדם

היום יפתח מד”א בבסיס צה”ל של החטיבה המרחבית שומרון ובשיתופה וביוזמתו של מפקד החטיבה אל”ם שגיב דהן, במבצע רחב להתרמת מנות דם במטרה לשבור את השיא הישראלי שעומד כיום על 780 מנות דם בהתרמה אחת || מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אני רואה במבצעי התרמת מנות דם ערך עליון שבבסיסו הצלת חיים. שיתוף הפעולה עם צה”ל משלים את התמונה הערכית והמיוחדת”

ארגון מד”א יוצא, בשיתוף חטיבה המרחבית שומרון בצה”ל והמועצה האזורית, שומרון, מתכננים לצאת היום במבצע לשבירת השיא הישראלי של מספר מנות הדם שנתרמו במסגרת מבצע התרמה אחד העומד כיום על 780 מנות.

ניידות בנק הדם של מד”א כבר נערכות למבצע הראשון מסוגו. צילום: דוברות מד”א

המבצע, בשיתוף צה”ל וביוזמת מפקד החטיבה, יתקיים בבסיס החטיבה המרחבית שומרון ובמסגרתו יפרסו אנשי שרותי הדם של מד”א למעלה מ 80 עמדות התרמת דם ברחבי הבסיס. במבצע ישתתפו למעלה מ- 100 מתרימי דם משרותי הדם של מד”א, בהם מתנדבים וכן חיילים מתרימים מגדוד המילואים של יחידת שרותי הדם של מגן דוד אדום. השאיפה לאסוף 1000 מנות ובכך לשבור כאמור את השיא הישראלי.

במסגרת  המבצע יפתח הבסיס את שעריו עבור חיילי החטיבה ותושבי המועצה האזורית שומרון, שיוכלו להגיע ולתרום דם, בין היתר גם באמצעות הסעות שיעמדו לרשותם ע”י המועצה.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: “אני מבקש להודות מקרב לב למפקד חטיבה המרחבית שומרון אל”ם שגיב דהן על היוזמה וההירתמות. קיימת חשיבות רבה מאד במבצעי התרמת מנות דם שבבסיסם הצלת חיים, בייחוד בימי החגים, בהם קיים מחסור בדם. שיתוף הפעולה עם צה”ל משלים את התמונה הערכית והמיוחדת המבטאת את היותו של צה”ל” צבא העם. אני מזמין את כל מי שמשרת ומתגורר באזור השומרון לקחת חלק במאמץ ולהגיע לתרום מנת דם”

פרופ’ אילת שנער, סמנכ”לית שרותי הדם של מגן דוד אדום: ” זו היא דוגמה מצויינת לשת”פ בין צה”ל למגן דוד אדום -ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, לשילוב זרועות והגדלת המודעות לתרומת דם. כל מנת דם תסייע להציל חיים של 3 חולים או פצועים שזקוקים לקבל טיפול בעירוי דם”

אל”ם שגיב דהן, מח”ט שומרון: “היוזמה הזאת היא בחירה שלנו לסייע  בהצלת חיים, מעבר לעיסוק השטף בשמירה על הבטחון בגזרתנו. אני מזמין את כל תושבי השומרון וגב ההר להגיע לחטמ״ר, ולהירתם לפרויקט החשוב הזה״

מצפים לשיתוף הפעולה של החילים ושל האזרחים. צילום: דוברות מד”א
חדשות שומרון כתבה ראשית