החלפת מפרק ירך – הגיע הזמן לעשות את זה

החלפת מפרק ירך – הגיע הזמן לעשות את זה

החלפת מפרק ירך – הגיע הזמן לעשות את זה

החלפת מפרק הירך היא פעולה המחליפה את מפרק הירך במכשיר תותב. מדובר באחד הניתוחים האורטופדיים הנפוצים בעולם ומבוצע כבר אלפי שנים.

ניתוח החלפת מפרק הירך יכול לעזור לשפר את איכות החיים של המטופלים על ידי מתן הקלה בכאב, שיפור הניידות ושיקום התפקוד.

ההליך עשוי להתבצע על אנשים עם דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית או סוגים אחרים של מחלת מפרקים ניוונית.

שמים סוף לכאבים!

החלפת מפרק הירך היא הליך כירורגי המחליף את מפרק הירך. זהו אחד הניתוחים הנפוצים ביותר המבוצעים בארצות הברית.

החלפת מפרק הירך הייתה טיפול סטנדרטי לאנשים עם דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית ומצבים ניווניים אחרים של מפרק הירך. עם זאת, זה יכול לשמש גם לטיפול בדיספלזיה מולדת של הירך, מה שאומר שניתן להשתמש בו כדי לתקן עיוותים הקיימים בלידה.

החלפת מפרק ירך – הליך כירוגי מורכב

על פי מחקרים מסוימים, כמחצית מכלל האנשים שיעברו החלפת מפרק ירך יזדקקו בסופו של דבר לניתוח נוסף עקב סיבוכים או כאבים לאחר הניתוח.

החלפת מפרק הירך היא הליך כירורגי הכולל החלפת מפרק הירך. המטרה העיקרית של ניתוח זה היא להקל על הכאב ולהחזיר את הניידות. ניתוח החלפת מפרק הירך יכול להיעשות בשתי דרכים: באמצעות חתך פתוח או באמצעות טכניקה זעיר פולשנית.

ניתוח החלפת מפרק הירך הפך לנפוץ עד כדי כך שהוא כונה ניתוח “גב חדש”. החלפות מפרק הירך אינן מוגבלות רק לאנשים מבוגרים, אלא נעשות גם על מטופלים צעירים יותר שעברו פציעות טראומטיות או שחקו את המפרקים עקב פעילות יתר.

הליך החלפת מפרק הירך מבוצע לרוב על ידי אורטופד ואורך כארבע שעות. ישנם סוגים רבים ושונים של החלפות מפרק ירך, כאשר חלקם מסובכים יותר מאחרים ודורשים יותר זמן להתאוששות.

מידע כללי