חדש ביישוב שילה: טיפולי דיקור סיני קרוב לבית

חדש ביישוב שילה: טיפולי דיקור סיני קרוב לבית

בשורה ללקוחות כללית באזור בנימין וגוש יישובי שילה – טיפולי דיקור סיני כחלק מסל שירותי הרפואה המשלימה של הקופה, קרוב לבית.

רשת כללית רפואה משלימה פותחת שלוחה חדשה לרווחת תושבי היישוב שילה והסביבה ברחוב אורים ותומים, בה מוצעים טיפולי דיקור סיני. הטיפולים יינתנו ביום א’ בין השעות 8:00-13:00.

דיקור סיני הוא השיטה המובילה מבין טיפולי הרפואה הסינית הכוללים גם טווינא ושיאצו. הטיפולים נחשבים עתיקים אך פופולריים מאוד גם בימינו ויכולים לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. לכל שיטת טיפול דרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.

לדברי ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: “אנו שמחים להרחיב את פעילותנו למקומות נוספים ברחבי הארץ ואת שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית. השלוחה ביישוב שילה מצטרפת למרפאות נוספות שלנו ברחבי הארץ, זאת לאור הביקוש העולה מקהל המטופלים והעלייה במודעות לטיפולים משלימים בקשת רחבה של גילאים – החל מתינוקות וילדים, דרך מתבגרים ומבוגרים ועד לבני הגיל השלישי. השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית”.

כתובת: רחוב אורים ותומים 1006 שילה

למידע נוסף ולתיאום: 077-7727472

בריאות חדשות בנימין כתבה ראשית