“הותקף בפיגוע אבנים – והואשם בתקיפה”: הח”כית חשפה בכנסת את סיפורו המקומם של תושב בנימין

“הותקף בפיגוע אבנים – והואשם בתקיפה”: הח”כית חשפה בכנסת את סיפורו המקומם של תושב בנימין

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך סיפרה בנאומה השבועי בכנסת “קול המושתקים” את סיפורו של מתן, תושב בנימין, שנקלע לפיגוע אבנים, הניס את המחבלים ומצא את עצמו נחקר בתחנת המשטרה בחשד לתקיפה. “כל חטאו שלא שיתף פעולה עם המחבלים שניסו לרצוח אותו ואת חבריו, העוול זועק לשמים”

הטרור ביהודה ושומרון: חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית סיפרה היום במסגרת נאומה השבועי בכנסת “קול המושתקים”, את סיפורו המקומם של תושב בנימין שמצא את עצמו בפיגוע אבנים, גילה נחישות ודלק אחרי המחבלים אך מצא את עצמו לבסוף נחקר בתחנת המשטרה בחשד לתקיפה.

“במוצאי השבת האחרונה, נסע מתן גרושקו עם חבר ו2 חברות משילה לביתו שבעפרה”, סיפרה סון הר מלך. “בדרך, בצומת המשטרה הבריטית, נתקל רכבם במארב של ארבעה מחבלים ערבים עם קפוצ’ונים שחורים על הראש, שעמדו על שפת הכביש ורגמו אותם באבנים מטווח אפס.
ורק בנס הם לא נפגעו”.

“מתן וחברו לא היססו לרגע, עצרו את רכבם והחלו לדלוק אחר המחבלים, שנסו על עקבותיהם.
רגעים ספורים לאחר מכן עבר במקום ג’יפ צבאי שהבחין באירוע, חבר ל2 הבחורים ועצר את המחבלים”.

לדבריה, “אתמול, יומיים לאחר האירוע, קיבל מתן ממשטרת ישראל שיחה בהולה, בדרישה לבוא לתת עדות על המקרה. כמו אזרח טוב התייצב מתן בתחנת המשטרה, וסיפר את השתלשלות האירועים.
אלא שבסוף העדות, הודיע לו לפתע החוקר שהוא וחברו מואשמים בתקיפה. יתרה מכך, לא רק מתן וחברו מואשמים, אלא גם החיילים שהיו שם, ואפילו שתי הבחורות שהיו איתם ברכב, כולם מואשמים בתקיפה”, תיארה הח”כית בכעס.

סון הר-מלך הוסיפה ותקפה: “והעיוות פה זועקים לשמים. במדינה שלנו, זורקים עליך אבנים, מנסים לרצוח אותך, ובסוף מאשימים אותך על זה שבחרת לחיות כאן, ובזה שהגנת על עצמך באומץ ולא שיתפת פעולה עם הרצון של המחבלים להרוג אותך”.

בהמשך נאומה פנתה סון הר-מלך לח”כים שישבו במליאה: “המציאות המופקרת והבלתי נתפסת הזאת מוכרחת להשתנות כבר בימיה הראשונים של הממשלה הזאת.
חברים, יש לנו הרבה מאוד עבודה”.

“בנוסף לפיגוע האבנים הנ”ל התרחשו השבוע עשרות פיגועים מושתקים נוספים, ביניהם 10 ניסיונות רצח באמצעות בקבוקי תבערה, 46 פיגועי אבנים, חסמי אבנים, שוד של רכב וחבלה בראשו של הנהג, והבערת צמיגים על הצירים.
בכל שבוע אהיה כאן להזכיר שלא נאפשר יותר להשתיק אירועי טרור.
ושדמם של יהודים אינו הפקר”, סיכמה סון הר-מלך את נאומה.

ביטחוני חדשות בנימין כתבה ראשית