הוקפאו כל ההקלות שניתנו לפלסטינים ביו”ש

הוקפאו כל ההקלות שניתנו לפלסטינים ביו”ש

בעקבות הפיגוע במתחם שרונה הוקפאו כל ההקלות שניתנו לפלסטינים ביו”ש ובעזה לרגל חודש הראמדן.סגן שר הביטחון, ח”כ בן דהן קרא לגרש את משפחות המחבלים.

ארבעת ההרוגים בפיגוע הרצחני במתחם שרונה בתל אביב הובילו לביטול מיידי של ההקלות שניתנו לפלסטינים בשל הרמדאן.סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן התייחס לפיגוע במתחם שרונה בכנס בשבע ואמר:”מדינת ישראל מתמודדת עם אירועי טרור לאורך כל שנות קיומה. מעולם הטרור לא ניצח ולעולם הטרור לא ינצח.הטרור לא ינצח  כי אזרחי ישראל חזקים יותר. רוחו של עם ישראל והאמונה בצדקת דרכו חזקים יותר מהטרור.חודש הרמאדן הוא לצערנו בכל שנה  חודש עם טרור. בכל שנה, בחודש זה, מתוגברים כוחות הביטחון.גם בשעה זו, נערכות הערכות מצב בידי גופי הביטחון, צה”ל ,שב”כ, משטרה”.

צילום לשכת חכ בן דהן
צילום לשכת חכ בן דהן

בן דהן הוסיף כי:”הלילה נעצרו מבוקשים החשודים טרור עממי ברחבי יהודה ושומרון. הוקפאו כל ההקלות שניתנו לפלסטינים ביו”ש ובעזה לרגל חודש הראמדן. החיים בכפר יטא לא יימשכו כרגיל. כפר שממנו יוצאים מחבלים, ישלם את המחיר. בשעה זו נמשכת הפשיטה של כוחות צה”ל על הכפר יטא, ממנו יצאו שני המחבלים. מעצרים מתבצעים, הפעילות נמשכת.כמו כן, במהלך הלילה מיפו כוחותינו את בית המחבל ובעז”ה הוא ייהרס בקרוב”.

בנוגע לכפר ממנו יצאו הרוצחים אמר בן דהן:”הבידוק הביטחוני סביב יטא יוגבר. כך שגם אלו שיוצאים לעבודה ייבדקו בדיקה מעמיקה. כניסה ויציאה מהכפר תאושר במקרים הומניטריים. הפעילות נעשית במעגלים רחבים ובהמשך, במעגלים קצרים יותר. ממשלת ישראל אינה שוקטת לרגע”.

”דעתי היא, ואני אומר אותה כבר שלוש שנים, היא שהצעד ההרתעתי החשוב ביותר הוא גירוש משפחות המחבלים מן הארץ. קיימת בעיה משפטית לעשות כן, לכן הצעתו של היועמ”ש מנדנבליט כי המשפחות תגורשנה בתוך יו”ש, היא טובה. היא לא מספיקה לגמרי, אבל היא צעד בדרך.נכון, זה תהליך והוא ארוך, כמו כוס שמתמלאת בטיפות. טיפה ועוד טיפה, בסופו של דבר הכוס תתמלא מן הטיפות.בסופו של יום, אין מנוס מגירוש משפחות המחבלים.אני מאחל לכולם יום שקט ורגוע…”הוסיף סגן השר.

Uncategorized חדשות שומרון כתבה ראשית