האם אפשר לשפר דירוג לחברות מקצועיות?

האם אפשר לשפר דירוג לחברות מקצועיות?

חברות גדולות במשק בדרך כלל לא מתמודדות עם בעיות של דירוג אשראי שלילי. אבל עצמאים ואנשים בעלי חברות בגודל בינוני וקטן יכולים למצוא את עצמם בסיטואציה שבה הם לא מצליחים לסגור את החודש ומתקשים מאוד למצוא מימון להמשך פעילות החברה שלהם. היום יותר מאי פעם הכלים המקצועיים שעומדים לרשותם של בעלי חברות הם מוגבלים מאוד והם תלויים באופן ברור ביכולת לייצר דירוג אשראי גבוה. כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות המקצועיים של חברת WE CREDIT אשר יכולים לעזור לכם לבחור את הדרך הנכונה להתמודד עם כל סיטואציה.

שיפור דירוג אשראי – משימה אפשרית בתנאים מסוימים

בהנחה ואתם מבינים שהאתגר הכי מורכב שעומד לרשותכם כעת הוא שיפור דרוג האשראי, אז יש כל מיני דרכים שבהן אפשר להתמודד עם הצורך. כל האופציות יושבות על השולחן, כולל אופציות קצה כמו מחיקת BDI ובלבד שאתם מבינים מה הן ההשלכות של כל החלטה ואיך אפשר לנצל את ההחלטות שלכם לטובה המצב הפיננסי של החברה או העסק שלכם.

כשיש אינדיקציה, אפשר לקחת החלטות טובות יותר

ברגע שיש איזושהי אינדיקציה לקיומה של בעיה כלכלית, בוודאי בתחום האשראי, חייבים לקחת החלטות בקצב מהיר. המידע שעולה מתוך דוח חיווי אשראי שלילי הוא אינדיקטור שאתם צריכים לתת עליו את הדעת. ואם יש לכם בעיה מאתגרת יותר, אז יכול להיות שאתם מתמודדים עם קשיים שאתם לא מכירים והם בעייתיים אפילו יותר.

תכנון ואפילו מחיקת אשראי, והכל בתנאים שלכם

ועדיין, אם בחרתם לבצע מחיקת נתוני אשראי אז תדעו שמדובר על תהליך בלתי הפיך עם השפעה על ההתנהלות הכלכלית שלכם בהווה ובעתיד. זו לא החלטה פשוטה אבל אם אתם נמצאים בליווי פיננסי מקצועי בהחלט אפשר לנצל את היתרונות של הידע של אנשי המקצוע בשביל לבצע את המשימה בשלמותה בלי לסכן את יציבות החברה ואת מקורות הכנס הכלכליים שלכם. אז אל תהססו לשאול את כל השאלות ולוודא שאתם מבינים בדיוק מה היא המשימה שעומדת לפניכם, לפני שאתם קופצים למים.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת WE CREDIT לומדים כל הזמן את שוק האשראי הישראלי המשתנה ועושים את הכל בשבילי שיהיו לכם את הפתרונות הנכונים להתמודדות עם סיטואציות משתנות. כך שאתם רק צריכים לקחת החלטה ולשאול את השאלות. ואנחנו כבר נעשה בשבילכם את תהליך העבודה המורכב והמאתגר של מציאת פתרונות לצרכים הפיננסיים שלכם. לפרטים נוספים:

דעות