גלי הלם- טיפול יעיל לכאבי גב

גלי הלם- טיפול יעיל לכאבי גב

עוד על אישיאס ישנם גורמים רבים לכאבי גב. החל מיציבה לקויה, נעליים לא נוחות, מזרן קשה או רך מדי, עודף משקל, הרמת משאות כבדים, תורשה ועוד. הטיפול בכאבי גב הוא נרחב ומגוון. החל ממשככי כאבים, אביזרים אורטופדיים כמו חגורת גב או כיסא אורטופדי, כרית או מזרן אורטופדי נוח, נעליים אורטופדיות ועוד.

אחד מהטיפולים המוכרים ביותר לכולנו הוא פיזיותרפיה- בו הטיפול נעשה באמצעות טיפולי ידיים ממוקדים לרקמות, וטיפולים שונים של גירויים חשמליים, תרגילים לחיזוק שרירי הגב וטיפול בגלי הלם ממוקדים. יתרון חשוב נוסף שהמחקרים הראו כי גלי ההלם ממריצים את זרימת הדם בגוף וגורמים להפסקת המעגל הכרוני של הדלקת ולהמסת הדלקת עד להחלמה מהירה ולתפקוד מלא.  כאמור, מאז ומתמיד הטיפול בגלי הלם יעיל בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. כמו כן ישנם מגוון רחב של מכשירים המתאימים לטיפולים שונים.

כאב גב תחתון צד שמאל ובכלל שאר כאבים – מטופלים רבים אשר טופלו בסדרת טיפולים קצרה של גלי הלם הראו כי הכאבים בגב חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. חשוב לציין כי הטיפול בגלי הלם ידידותי לגוף וכן הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי גלי ההלם לטיפול בכאב מוכרת בארץ ובחו”ל, המכשור מאושר על ידי משרד הבריאות וקיבל אישור של ה- FDA בארה”ב. השימוש בגלי הלם לטיפול בבעיות שונות של דלקות וכאב מקובל ונפוץ בקרב אורתופדים, פיזיותרפיסטים,  רופאים ובתי חולים הממליצים על טיפול זה בשל הידע שלהם על התהליכים הביולוגיים הקורים ברקמות בזמן השימוש במכשור גלי ההלם. הטיפול בגלי הלם לכאבי גב מומלץ כפתרון אידיאלי לריפוי משורש הבעיה עצמה ולא רק בהקלה על הכאבים.

אנשים רבים מתמודדים בשלב מסוים של חייהם עם כאבי גב או כאבים בבוהן ובכלל כאבים שונים בגוף. כאבים שנגרמו מתהליכי הגוף השונים וכן משפיעים על מערכת השלד והשרירים שלנו. ואולם יש בשורות טובות לבשר לאלו הסובלים. מחקרים שנעשו הראו כי הסובלים מכאבים שונים כגון כאבי גב….אשר טופלו בסדרת טיפולים בגלי הלם הראו כי הדלקת התמוססה וכי הכאבים חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה.

https://legs.co.il/כאבים-בכף-הרגל-דלקות-בכף-הרגל/

 

צרכנות