גידול הידרופוני – איזו תאורה מתאימה ביותר לגידול הזה?

גידול הידרופוני – איזו תאורה מתאימה ביותר לגידול הזה?

כשמדברים על גידול הידרופוני, מדברים בין היתר על בחירת תאורה לגידול צמחים. אז אם החלטתם בוקר אחד שאתם רוצים להתחיל ולגדל עלי ירק או שורשים מדהימים החל מכוסברה, קולרבי, כרוב, נענע ועוד, אולי חשוב לדבר גם על תאורה לגידול צמחים.

אז איך באמת בוחרים נורות לד לגידול צמחים? נכון שההשקעה הראשונית תעלה לכם לא מעט ועדיין, חשוב מאוד וכמעט בלתי נמנע שלא להשקיע בדבר הראשוני שבסופו של דבר ישיג לכם היבול ההידרופוני עליו חלמתם.

זקוקים למידע שיעזור לכם להוציא גידול הידרופוני בפועל? הנה הכול אודות תאורה לגידול צמחים הפעם זה הולך להיות עם מקסימום תוצאות.

גידול הידרופוני

איך מתאימים נורות לד לגידול צמחים הידרופוניים?

סופח לחות – כיום יותר ויותר חקלאים בוחרים נורות לד לגידול צמחים וזה לא לחינם, הגידולים הביתיים תפסו תאוצה והם דורשים את כמות האור הראויה וכאן, בדיוק כאן נכנסים נורות לד לגידול צמחים לתמונה אחרי הכול איך אפשר לבצע תאורה לגידול צמחים בצורה נכונה?

אז בין אם אתם רוצים להוציא לפועל גידול פרטי או גידול מסחרי, חשוב שלא לוותר על יכולות נורות הלד שתאפשרנה לכם בסופו של דבר להגיע לרמת ביצועים גבוהה ביותר.

נורות לד לגידול –  מתלבטים בין נורת לד לשאר? ההבדל הגדול הוא בגודל היבול שתוכלו להשיג מכך היות ויש נורות איכותיות שמספקות בדיוק את כמות האור הנדרשת ויש שאיכותם יורדת מכל השאר. כמו כן, בבחירתכם את הלד לא רק שתשיגו תוצאה טובה אלא גם חסכון בחשמל לטווח ארוך ובו זמנית איכות של מוצר אין ספק כי הלד עולה על כולם.

בעת בחירתכם בנורות לד, וודאו כי אתם מחשבים נכון את המטר למרובע של כל שטח גידול ועל פי כך תתאימו גם את הוואט המתאים שיספק בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר, גידול הידרופוני איכותי עם הספק יפה של חשמל  ובעל פוטנציאל ארוך יותר ביחס לשאר גופי התאורה המוכרים לכם משוק או תחומי הגידול ההידרופוני.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

צרכנות