אם רק היינו לומדים תכנון פיננסי בבית ספר…

אם רק היינו לומדים תכנון פיננסי בבית ספר…

יש דברים שחבל שלא מלמדים אותנו בבית הספר, כמו תכנון פיננסי למשל. בלי להמעיט בחשיבות לימודי הליבה, חשבון, אנגלית וכמובן מקצעות כמו תנ”ך, היסטוריה, גיאוגרפיה וכדומה. אך בעוד שרוב המקצועות והמידע שאנו מקבלים בבית הספר לא יהיו רלוונטיים עבור רובנו כשאנו גדלים, דווקא הדברים החשובים באמת, אלה שילוו אותנו כל חיינו וישפיעו עלינו הכי הרבה כמו: ניהול תקציב, תכנון פרישה, כיצד לחסוך, איך להשקיע וכדומה, דווקא אלה לא נמצאים במערכת החינוך.

אמנם יש מקצעות כמו ראיית חשבון וכלכלה, אך אנו נחשפים אליהם מאוחר יותר במסגרת הלימודים אקדמאים ובאמת מי שבוחר בהם, זוכה לעבוד במקצוע רווחי ומשתלם.

אז מה עושים? מתחילים להיכנס לעובי הקורה ולהתעניין בדברים שאולי נראים משעממים וקשים להבנה כמו: פנסיה, ביטוח וכדומה אך מבינים שהבנה בנושאים הללו קריטיים עבורנו ועבור משפחתנו לטווח הקצר והארוך!

” אין הרבה גופים בישראל שמספקים חבילת שירותים פיננסיים מלאה כמו חבילת השירותים הפיננסיים של פורטל הביטוחים תכנון פיננסי”.

פורטל הביטוחים תכנון פיננסי פועלת כבר כמעט שלושה עשורים בעולמות הביטוח, השקעות, הפנסיה ועוד ומיצבה את עצמה כאחת ממאה החברות המצליחות בישראל על פי מדד 100DAN.

הקבוצה משרתת כ-30 אלף לקוחות מכל רחבי הארץ ומספקת שירותי תכנון פיננסי מתקדם למשפחות רבות המעוניינות לשדרג את תוכניות החיסכון וההשקעה שלהן, לחסוך בביטוחים ולמצוא אפיקי השקעה בטוחים בעלי תשואה גבוהה יותר, אשר יבססו את עתידם הכלכלי כבר היום, בלי לחכות לגיל הפרישה.

קבוצת פורטל הביטוחים תכנון פיננסי היא מהקבוצות הגדולות במשק הישראלי במגזר הפרטי והעסקי, המתמחה בתחומי הביטוח, הפיננסים וההשקעות האלטרנטיביות עם דגש על חדשנות, מקצועיות ותפיסה מערכתית כוללת של שווקי ההון והביטוח בישראל, על כל מרכיביהם.

קבוצת פורטל הביטוחים פיננסים פועלת ב-4 זרועות מרכזיות:

תכנון פיננסי – שירות מקיף המכיל את כל האספקטים הקיימים של תכנון פיננסי נכון ומקצועי, הבא במטרה לסייע ללקוחות החברה לתקן ליקויים בתוכניות החיסכון וההשקעה ארוכי הטווח שלהם, למצוא כפילויות ומקומות בהם הלקוח משלם יותר על שירותים שאינו צריך ולספק לו הכוונה מקצועית מלאה כיצד לפעול, הלכה למעשה.

תכנון פרישה – התמקדות בכל האלמנטים הפיננסיים הקשורים אל רגע הפרישה ולאחריו ובעצם עוד הרבה קודם. תתכנון פרישה מוקדם ובחירת המכשירים הטובים ביותר לחיסכון והשקעה, כמו קרנות הפנסיה וההשתלמות, קופות הגמל והביטוחים בעודנו צעירים או כמה שנים טובות לפני גיל הפרישה, שווה לנו כסף רב! ניתן לצמצם ולהוזיל דמי ניהול, עמלות ועלויות חיצוניות אפילו בחלקיקי אחוז ומדובר במצטבר בחיסכון של עשרות אלפי שנה בכל תקופת החיים.

השקעות אלטרנטיביות – פורטל הביטוחים היא אחת החברות הבודדות בישראל המספקת שירותי הכוונה ומידע בעולם ההשקעות האלטרנטיביות המתפתח במסגרת הפמילי אופיס של החברה. קשריה הענפים ואנשי המקצוע המומחים שלה, מביאים ללקוחות החברה פתרונות השקעה אלטרנטיביים במגוון תחומי השקעות העתיד לעשור הקרוב בתחומים כמו: נדל”ן בינלאומי, הייטק וביו-טק, אנרגיה ירוקה ועוד. בעידן החדש והמרתק העומד לפנינו אך גם התנודתי כל-כך, השקעות אלטרנטיביות הן הפתרון המתבקש ובעל פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר שרק מעטים מבינים בו נכון להיום.

פתרונות ביטוח – כולנו מבוטחים בצורה זו או אחרת, בין אם דרך הביטוח הפנסיוני שלנו במסגרת קרנות הפנסיה או דרך ביטוחי המנהלים, ביטוח החיים, ביטוחי הבריאות השונים ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל עושה לכם סדר, מסבירה לכם מה ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל חברת ביטוח ופוליסת ביטוח, מאתרת כפילויות, מוזילה עלויות ודמי ניהול ומספקת לכם הכוונה מקצועית מלאה בכל הנוגע לביטוח מכל סוג לרבות ביטוח משכנתא, ביטוח רכב ועוד.

השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת לבחינת הסטטוס הפיננסי שלכם כולל בחינת תיקי הביטוח, קרנות הפנסיה וכל שאר מרכיבי החיסכון וההשקעה שיש או אין לכם לרבות, צוואות, ירושות וכדומה.

נשמח לעזור לכם לתכנן בצורה חכמה מקצועית יותר את העתיד שלכם למענכם ולמען הילדים שלכם, הדור הבא, שאנו מקווים שכבר ילמד בבית הספר את הדברים הבסיסיים שאנחנו לא קיבלנו כשהיינו ילדים ובעזרת התכנון הפיננסי הנכון של הוריו יוכל לחיות חיים קלים וטובים יותר, ללא מצוקה כלכלית ולו הקטנה ביותר וליהנות מחיי שפע ורווחה לתמיד. להתראות ובהצלחה.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

 

 

 

 

צרכנות