בתי מלון בנתניה – יעד תיירות פנים אידאלי, קרוב לכל מקום

בתי מלון בנתניה – יעד תיירות פנים אידאלי, קרוב לכל מקום

תרים אחר מלון לחופשה בנתניה? אינכם היחידים. עבור תושבים ישראליים רבים, נתניה מוכרת כמקום מלא חיים ותוסס, המאפשר הנאה אמיתית מחופשה נהדרת ברמה עולמית. לא בכדי נתניה מושכת אליה מבקרים רבים – ישנן סיבות מוצדקות לכך: שילוב בלתי מנוצח של מרכז עיר תוסס, בתי קפה מלאים תמיד, חופים מרשימים ופעילויות בשפע – ולכן חופשה בנתניה היא רעיון שכדאי לשקול במלוא הרצינות.

נתניה ממשיכה לצבור פופולאריות בקרב נופשים ותיירים מחו”ל ומהארץ. היא זוכה למיקום נפלא עם חופי ים מטופחים המזמינים אליהם זוגות, משפחות עם ילדים ואנשי עסקים המגיעים להתארח מדי שנה ולעתים גם כל השנה. במהלך חופשה בנתניה תמצאו מגוון גדול למדי של פעילויות ואטרקציות המתאימות לגילאים שונים. נופש בנתניה מאפשר את השילוב בייחודי של עסקים וחופשה בסמוך לים.

נתניה – למה בכלל?

נתניה היא העיר השמינית בגודלה בישראל (מבחינת ישראל) וממוקמת במישור החוף שעל חוף הים התיכון. תעשיית היהלומים בנתניה הקנתה לה את הכינוי “בירת היהלומים”. נתניה ממשיכה להקסים מבקרים המגיעים אליה מרחבי העולם והארץ, תוך שהיא מציעה נופים עוצרי נשימה, חופים אלגנטיים, אטרקציות בלתי נשכחות טיילת אינסופית ומגוון יפה של מלונות בכל הדירוגים והרמות. קו החוף והטייל שבו מהווים אטרקציה, שכן הם פרושים לאורך החוף ומאפשרים חופשה מושלמת בסמיכות למרכזי קניות, בידור, עסקים וחיי לילה.

חוף הים בנתניה. צילום: Pixabay

בסופו של חודש יוני 2012, נחנכה בעיר אנדרטת להנצחת ניצחון הצבא האדום במלחמת העולם השנייה על גרמניה הנאצית. האנדרטה נחנכה בנוכחותו של נשיא רוסיה (דאז והיום) ולדימיר פוטין, לצידו של שמעון פרס ז”ל. היא הוקמה דווקא שם עקב הימצאותם של ניצולי שואה ולוחמי הצבא האדום לשעבור המתגוררים בעיר.

נתניה בתי מלון

לא קשה כלל למצוא בתי מלון בנתניה, שכן יש בה עושר די נרחב של בתי מלון. בעיר ניתן למצוא חבילות אירוח ועסקאות לינה המתאימות לכל אחד, כך שכסף בדרך כלל אינו מהווה בעיה מיוחדת. אפשר למצוא בתי הארחה זולים, מלונות בוטיק מעניינים, בתי דירות, מלונות ספא המפנקים את מבקריהם וכן מלונות יוקרה. תוכלו לסקור את רשת האינטרנט ולמצוא עסקות משתלמות ביותר עבורכם – כל שעליכם לעשות הוא לחפש ולמצוא.

עוד באותו נושא: השכרת רכב בנתניה

נתניה היא עיר מושלמת לחופשה עם ילדים, ובעיר בגלל הטיילת שבה, הגורמת לכל משפחה ולכל ילד להתרגש בכל פעם מחדש. אתם בוודאי זוכרים את השנים בהן הייתם רק ילדים קטנים ועד כמה התלהבתם והתרגשתם מכל טיול בטיילת אליו יצאתם יחד עם ההורים, יחד עם המחשבות על הגלידה שבקרוב תקבלו ותוכלו ללקק לצד חוף הים הגועש או הרוגע – בימים קרירים או חמימים, כאשר השמש קופחת מעל ראשכם או נמצאת דווקא מעל קו האופק, לקראת שקיעה מרגשת בצבעים מרגשים של אדום, כתם, צהוב, ורוד וכל מה שביניהם. בתי מלון בנתניה – זה מה שאתם מחפשים.

תיירות ונופש