בשעה טובה: התוכנית שכ”כ חיכינו לה יוצאת לדרך

בשעה טובה: התוכנית שכ”כ חיכינו לה יוצאת לדרך

שר התקשורת מיישם את תכניתו להקמת אתרים סלולריים לשיפור הקליטה ביו”ש: אתמול נערכה פגישה שכללה את שר התקשורת ד”ר שלמה קרעי ומנכל”ית משרדו יחד עם עשרות ראשי רשויות ביהודה ושומרון ונציגי מועצת יש״ע והציגו תוכנית מקיפה להגברת הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון בתקציב של 50 מיליון שקלים.

שר התקשורת ד”ר שלמה קרעי ומנכ”לית המשרד עו״ד עינבל משש, נפגשו אתמול (ב’) עם ראשי הרשויות של יהודה ושומרון ונציגי מועצת יש״ע, והציגו בפניהם תוכנית להגברת הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון.

התוכנית, בעלות כוללת של 50 מיליון שקלים תאפשר בשלב הראשון הקמת אתרי סלולר ב-20 נקודות שנבחרו על ידי המנהל האזרחי ומופו כדחופות ומהירות לביצוע.
בפגישה שנערכה הוחלט מיפה קמ״ט תקשורת דודו כהן במנהל האזרחי כ-70 נקודות הדרושות לכיסוי השטח כולו, מתוכן כ-20 נקודות קריטיות לפעימה הראשונה להצבת אנטנות סלולר באופן מיידי, בדגש על נתיבי תנועה שבהן התקשורת הסלולרית הינה צורך בטחוני.

בהמשך צפויים לקום עוד עשרות אתרי סלולר ברחבי יהודה והשומרון, בתיאום עם ראשי הרשויות ובהתאם לצורך.

לאחרונה, נכנסו לתוקף צווי עיצומים עליהם חתם אלוף פיקוד המרכז במסגרתם יחידת קמ”ט תקשורת במנהל האזרחי תוכל לאכוף את הכיסוי והקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון שיעמדו על 95% כמו בשאר בארץ.

שיפור הכיסוי והקליטה הסלולרית לצד אינטרנט מהיר בכל רחבי הארץ הם מהיעדים המרכזיים בתכנית העבודה של משרד התקשורת. כיסוי וקליטה סלולריים מסייעים בהגברת הביטחון האישי, בייחוד בתקופה הזאת, תוך שיפור איכות החיים ורווחת התושבים, והם נמצאים בראש סדרי העדיפויות.

שר התקשורת ד”ר שלמה קרעי סיכם את הפגישה ואמר: ״אנחנו מצילים חיים. אין זמן לחכות. עם הפעימה הראשונה של 20 אתרים באופן מיידי ועם צו העיצומים שנכנס לתוקף, נצליח לשפר משמעותית ובאופן היסטורי את הקליטה ביהודה ושומרון כפי שאנחנו מקדמים בארץ כולה. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על קידום המהלך וההכרה בו כצורך בטחוני. אני מודה לחבריי ראשי הרשויות שנכחו היום במפגש על שיתוף הפעולה הפורה בהווה ובעתיד בעזרת השם.״

חדשות מקומיות חדשות שומרון כתבה ראשית תחבורה ותשתיות