בעיצומה של המלחמה: נפתח כביש עוקף חווארה

בעיצומה של המלחמה: נפתח כביש עוקף חווארה

אמש (א’), נפתח לראשונה לתנועה כביש עוקף חווארה – שלב א’. שרת התחבורה מירי רגב וראש מועצת שומרון יוסי דגן חנכו את שלב א’ של כביש עוקף חווארה. מצומת יצהר הגדול עד ככר הביתות.

יחד איתם הגיעו למקום הרב אליקים לבנון רב השומרון, מח”ט שומרון אל”מ שמעון סיסו, יו”ר נתיבי ישראל יגאל עמדי, מנכ”ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, קמ”ט ארכיאולוגיה ישראל אפריאט ויו”רים ויו”ריות תושבי גב ההר כדי לחנוך את הכביש ולקיים בו את הנסיעה הראשונה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך בשם ובמלכות ברכת שהחיינו הנוכחים ענו אמן בהתרגשות ויחד עם השרה מירי רגב גזרו את הסרט עם רב השומרון.

בשל הצורך הביטחוני הדחוף, ובשיאה של מלחמה, הצליחו בכוחות משותפים, כל הגורמים לסיים את סלילת הכביש החשוב. הכביש סלול מצומת יצהר הגדול עד צומת הביתות. עד חודש ינואר צפויה להסתיים סלילת הכביש כולו והוא ייפתח לתנועה. פתיחת הכביש בשיא הלחימה הפכה ליעד מרכזי בשל הפיגועים הרבים על הכביש בין השאר רצח האחים הלל ויגל יניב הי”ד. במועצה האזורית שומרון עמלו בשיתוף פעולה מלא יחד עם נתיבי ישראל, משרד התחבורה וצה”ל כדי שהכביש ייפתח במהירות תוך עמידה על הסדרי הבטחון, כמו כן גם כביש חווארה הישן לא נסגר לתנועת ישראלים.

ביטחוני חדשות בנימין חדשות שומרון כתבה ראשית