בנימין סוגרת את הקיץ עם 12,000 איש במופעי ענק

בנימין סוגרת את הקיץ עם 12,000 איש במופעי ענק

אירוע השיא של מועצת בנימין נערך ביומיים מיוחדים בבריכת הסולטן עם הופעה של אביתר בנאי, נתן גושן, עידן עמדי ואביב גפן. ראש המועצה ישראל גנץ: “עוצמות של תושבים וחבל ארץ”

השנה ערכה המועצה האזורית בנימין את מופע סיום הקיץ פעמיים. ערב אחרי ערב עלו לבמת בריכת הסולטן בירושלים אביתר בנאי, נתן גושן, עידן עמדי ואביב גפן.

כ-12,000 תושבים השתתפו בשני המופעים שסיכמו את פעילויות התרבות של הקיץ שנערכו לתושבים. במתנ”ס ובמועצה אומרים כי באביב ובקיץ נרשם שיא של ארועי תרבות ברחבי היישובים.

בפתח הערב הראשון הוקירה המועצה את המתנדבים המפעילים את הפינות החמות לחיילים ביישובי בנימין. 19 פינות חמות פועלות ביישובים. נציגי חיילי חטמ”ר בנימין עלו לבמה והודו לנציגים והעניקו להם פרחים.

צילום: מאיר אליפור

בערב ההופעות השני הוקירה המועצה את נוער בנימין העוסק בפעילות התנדבות חברתיות ולאומיות ושפועל בהתנדבות ובמסירות למען אוכלוסיות שצריכות סיוע במגוון תחומים.
צויינו הקייטנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, חתונות לזוגות גרים ונזקקים, שבתות חסד ועוד.

במופע הזמרים ריגשו והלהיבו את 12 אלף תושבי בנימין שמילאו את בריכת הסולטן עד אפס מקום בשני הערבים.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ הביע בדבריו תודה על ההון האנושי וחבל הארץ: שיתף את האלפים שהוא נרגש במיוחד: “תודה על אנשים מדהימים וגומלי חסד שהתברכנו בהם, תודה על ילדים מתוקים כן ירבו, תודה על משפחות, קהילות ויישובים. תודה על חבל ארץ אהוב שאליו חזרנו באהבה גדולה אחרי שנות גלות, ובו אנחנו משתדלים להשקיע ולהתפתח. אנחנו בהחלט יכולים להיות עם ראש מורם ולהיות גאים ושמחים.”

צילום: מאיר אליפור

גנץ סיכם את אירועי הקיץ: “השנה נתנו קפיצה בארועי התרבות. הושקעו משאבים וחשיבה מעמיקה כדי שתושבי בנימין יקבלו ארועים מותאמים להם וקרובים לבית. אלפים השתתפו מכל היישובים, הגילים והסגנונות וזה בהחלט מגיע לתושבים שלנו”.

המופעים בבריכת הסולטן נערכו בהפקת מתנ”ס בנימין והמועצה האזורית בנימין ובשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין.

חברה וקהילה חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית